anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością - Czy nadpłacona kwota zostanie zwrócona?

kochanowicz9
#7 Wielbiciel#

Czołem!
Dokonalem zakupu czujnika i mialem problem z płatnością. Początkowo wybrałem płatność za pomocą BLIK, lecz niestety po dwóch próbach okazało się to bezskuteczne (prawdopodobnie była to wina banku lecz nie jest to pewne). Płatność poprzez BLIK została ponowiona z konta małżonki i ponownie nic się nie zadziało. Prawidłowa płatność przeszła dopiero po wybraniu opcji przelewu. Finalnie efekt jest taki, że mam zakupiony jeden produkt a z konta zniknęła w sumie kwota za cztery takie produkty. Jak teraz postąpić? Czy nadpłacona kwota zostanie zwrócona? Do kogo dalej się udać?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

komis-bell
#21 Demiurg#

w ciągu 3 dni środki wrócą na konto. 

oznacz moderatorów