anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnością -" Płatność w toku " od siedmiu godzin a zrobiona blikiem bez kodu.

Idź do rozwiązania
kari-mery
#7 Wielbiciel#

płatność blikiem bez kodu. Status - "Płatność w toku" dodam że od 7 godzin. W tym czasie sprzedający przysłał mail z prośbą o zapłacenie za towar. Pieniądze z konta zeszły mi natychmiast więc wysłałam sprzedającemu potwierdzenie zapłaty z banku. Odpowiedzi nie otrzymałam i nadal "Płatność w toku" 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Płatności PayU są przekazywane sprzedawcom, zgodnie z regulaminem, do końca następnego dnia roboczego ale moderator napisała że to awaria i są w trakcie usuwania.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@kari-mery Otrzymaliśmy więcej tego typu zgłoszeń. Zespół techniczny pracuje nad usunięciem problemu. Przepraszamy za nieprawidłowości. 

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
kari-mery
#7 Wielbiciel#

problem został rozwiązany

oznacz moderatorów