anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z płatnością

Anastazja73
#7 Wielbiciel#

czy ktoś ma problem z płatnościami za zakupy?place szybkim przelewem z konta potwierdzam w aplikacji mobilnej i tak wszystko jest okej .Wchodzę na allegro a tam "przetwarzanie płatności " i za chwilę komunikat że płatność nie udana .Miałam już tak parę razy w ciągu ostatniego tygodnia i dziś również 2 razy nie mogłam zapłacić i nadal nie mogę 

Screenshot_20231217_131209_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Anastazja73 Cześć. 🙂 Spróbuj ponownie za jakiś czas, asekuracyjnie proszę też o wyczyszczenie plików cookies lub zaktualizowanie aplikacji. 

W okresie przedświątecznym częściej dochodzi do błędów płatności z powodu przeciążeń na serwerach operatorów płatności. 

oznacz moderatorów