anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zwrotem pieniądze

Client:48788975
#1 Nowicjusz#
  • Mam pytanie :dziś opłaciłam zakup blikem, ale po 20 minut zrobiła zwrot tego towaru. Towar nie otrzymałam i sprzedawca nie odeslaw te zamowinie. To kto powinien zwrócić pieniądze sprzedawca, czy Allegro? 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48788975 Pieniądze zwraca sprzedawca za pośrednictwem Allegro. Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Wcześniej sprzedawca musi zlecić zwrot wpłaty, na co ma w tym przypadku 2 dni, o ile nie wysłał jeszcze paczki. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:48788975 Ty anulujesz = odstąpienie i kasę oddaje sprzedawca zgodnie z ustawą konsumencką ma do max 14 dni od odstąpienia 🙂

Tu masz z pomocy allegro https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX

Gdy anulujesz zakup, który został już przez Ciebie opłacony, sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych zwróci Ci koszt zamówienia na kartę płatniczą lub konto, z którego zapłacono za zakup.

Oczywiście nie ma powodu tyle zwlekać więc allegro wprowadza politykę zwrotów gdzie cytuje https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD

a) anulowanie zakupu – sprzedający powinien zwrócić Ci koszt zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od dnia anulowania zakupu.

Powinien a nie ma obowiązek bo nie może skrócić czasu jaki daje sprzedawcy Ustawa Konsumencka 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów