anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem - opcja "zwróć" wyszarzona

Client:38617089
#1 Nowicjusz#

Nie mogę zwrócić przedmiotu (płaszcza), który zwyczajnie nie pasuje, na którego zwrot według praw konsumenta miałabym 14 dni. Niestety nie mogę zaznaczyć tej opcji w zakładce "zwroty", opcja jest wyszarzona, z informacją, że termin zwrotu tego przedmiotu już minął, pomimo tego, że minęły dwa z 14 dni na zwrot.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:38617089 zasadnicze pytania. Od kogo kupiłaś firma/prywatny? Co podane jest w zakładce zwroty?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie da się jak zakup od prywatnego sprzedajnego( tylko za jego zgodą) ale jak nie pasuje i jest niezgodny z tym co było podane w ofercie masz reklamację, otwórz dyskusję i tam opisz problem:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów