Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem dzisiaj towar na Allegro, prawdopodobnie w złym momencie. Pieniądze za zakupy zostały pobrane z konta, otrzymałem email o zakupie ale w zakładce Moje Zakupy mam status opłać ponownie. Wiem, że była awaria Blika i niby zwracają pieniądze do trzech dni. Co w takiej sytuacji? Mam czekać? Nie chcę płacić dwa razy za towar i czekać nie wiadomo ile na zwrot pieniędzy. Strasznie denerwująca sytuacja. To przerzucenie odpowiedzialności na Klienta. Info o awari blika powinno być na stronie głównej a nie ukryte .
@szlachcic4466 płatność za dzisiejsze zamówienie ma status "anulowana", więc jeśli go nie opłacisz zamówienie będzie nieopłacone i po jakimś czasie anulowane.
Witam, Drugi raz? Pieniądze z konta pobrane za pierwszym razem. Nie jest to takie oczywiste.
@szlachcic4466 Przykro mi, ale awaria systemu płatności nie jest od nas zależna. Możesz opłacić zamówienie drugi raz już teraz lub poczekać na zwrot pieniędzy.
Witam, informują Państwo, że pieniądze zwracają do 3 dni. Mija trzeci dzień i nie ma zwrotu. Nie mogą Państwo się tłumaczyć, że to od Państwa niezależne. Nie zamieścili Państwo informacji na stronie głównej Allegro, że jest Awaria BLIKa. To bardzo nie uczciwe. Dodatkowo Pani odpowiedź nic nie daje dobrego dla sprawy. Bo doradza Pani by zapłacić drugi raz lub czekać na zwrot pieniędzy.
Rozumiem gdyby Pani doradziła, by zapłacić drugi raz a płatność zdublowaną BLIK czy Allegro zwróci. Słabe podejście do Klienta.
To nie Allegro, ale bank zwróci, bo to operator płatności pobiera z konta i przekazuje sklepowi sprzedającemu via Allegro. Sklep nie poznaje danych Twojej karty lecz tylko info, że transakcja została opłacona. Tu operatorówi płatności udała się tylko pierwsza część tej operacji 🫤
@szlachcic4466 Jeśli środki nie wróciły, to skontaktuj się w tej sprawie ze swoim bankiem.
Niestety środki nie wróciły na konto po 3 dniach. A Allegro i BLIK umywają rączki. Sprawę zgłosiłem do banku. Blik powinien być ukarany za takie akcje a Allegro za wprowadzanie w błąd Klienta.