Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem dostawę do paczkomatu, sprzedawca samowolnie wysłał kurierem. Kuriera na oczy nie widziałem, chociaż cały czas byłem obecny w domu. W systemie widnieje jako przesyłka odebrana. Zajrzałem do sąsiadów i nic. Zapytałem sprzedawcę: odpowiada autoresponder.
Do zaawansowanych doradzających: co mam teraz robić?
w uzupełnieniu:
|
Rozpocząć dyskusję, sprzedajacy samowolnie zmienił sposób dostawy>tak piszesz, wiec niech teraz poszuka przesyłki, na zwykłym Allegro tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dziękuję. Jak radzisz, dyskusję rozpocząłem: odpowiada autoresponder.
Tak zaczyna BOT, ale sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź(z wyjątkiem weekendów) a później masz pomoc Allegro, spokojnie.
Dyskusja nie jest rozwiązaniem zawsze idealnym. Najlepiej stosować ją w ostateczności. Jak widzisz to tylko autoresponder jak w wiadomości
Najlepiej zadzwoń do sprzedawcy bezpośredni kontakt jest najlepszy. Niekoniecznie w weekend może nie odbierać bo jest poza pracą. Ewentualnie w przypadku braku kontaktu zadzwoń na infolinie do Inpostu i może powiedzą gdzie kurier zostawił bądź podadzą numer do kuriera.
dokładnie. dyskusję możesz założyć RAZ. Wykorzystasz ją na jakieś bzdety a potem jak się naprawdę coś staie - przesyłka potłuczona, nie ten kolor, to już nie idzie jej założyć. I płacz i wzywanie moderatorów
@kular-k1 odpowiada autoresponder ??? pomyślmy dla czego ??? czyżby weekend ?
Może być że nadał na paczkomat ale przeholował z wymiarem nie wejdzie do skrytki i wtedy kurier na adres przywozi takie paczki 🙂
Poczekaj do poniedziałku, bez obawy odzyskasz paczkę lub kasę, czasem kurierzy jak się nie wyrabiają wbijają odebrane co by statystyki nie leciały a przywożą na drugi dzień !!!
Napisałeś do sprzedawcy, w poniedziałek pewnie zadzwoni do opiekuna i sprawdzą co się stało !!!
Dzwoniłem do kuriera jeszcze w dniu dostawy i to kilka razy, odzywała się za każdym razem poczta głosowa, a gabaryt przesyłki bardzo mały (koperta pęcherzykowa), tak że nie byłoby problemu umieścić ją w paczkomacie.
A dlaczego nie odzywa się urzędujący tu przedstawiciel Inpostu? Podałem numer przesyłki.
Po co Ci problemy z kurierem itd, dobrze zrobiłeś otwierając dyskusję, zobaczysz.
@kular-k1 A dlaczego nie odzywa się urzędujący tu przedstawiciel Inpostu?
Bo jest weekend, poczekaj do poniedziałki, sprzedawca ogarnie temat i wyjaśni !!!
czepiasz się
to twoja wina
twoim zadaniem jest samodzielnie szukać kuriera
ja MAM PRZYPADEK, że inpost twierdzi że przesyłka do mnie (allegro zwrot) jest doręczona
mimo, że godzina doręczenia jest taka, że firma jest zamknięta i nikt w takich godzinach tam nie pracuje
allegro umywa ręce i twierdzi, że nie jest płatnikiem tej przesyłki więc ignoruje reklamację swojego zwortu
inpost twierdzi, że kurier był pod adresem więc musiał doręczyć przesyłkę
a towaru nie ma i nie ma winnych
-----------------------------------------------------------------------------------------------
wczoraj byłem świadkiem zabawnej sytuacji przy paczkomacie - kilka osób w tym
samym czasie otworzyło smartfonami skrytki - każdy wybrał losowo paczki a potem była rozpacz że to nie ich przesyłki
@RED ja otrzymałem kiedyś informację od InPost, że data i godzina w statusie przesyłki nie są terminem doręczenia tylko ... cytuję
"według statusów rozliczone zostały przez kuriera 24 grudnia kiedy Państwa firma była zamknięta. Przesyłki według informacji od kuriera zostały do Państwa dostarczone w kolejnym dniu roboczym."
Z informacji jasno wynika, że jedyną osobą która jest w stanie określić czas oraz miejsce doręczenia przesyłek jest jaśnie oświecony miłościwie nam panujący pan kurier.
Polecam prowadzić ewidencje wszystkich odbieranych przesyłek od InPostu, sytuacja jak Twoja nie jest odosobniona i jak ktoś sprzedaje w kategoriach z większą ilością zwrotów ... można powiedzieć, że to codzienność.
Ja byłem świadkiem jak jeden wkładał zwrot do paczkomatu w pośpiechu i szybko po zamknięciu skrytki odjechał po czym podszedł drugi i widząc na monitorze niedokończoną operację kliknął anuluj i otworzył jego skrytkę i mógł sobie przytulić to co tam było .
Polecam sprawdzić w pobliskich PaczkoPunktach oraz poprosić sprzedawcę o potwierdzenia adresu na jaki wysłał (czy czasem nie zrobił błędu lub nie ucięło adresu, co się zdarza)
Możesz też napisać na bok@grupainteger.pl z pytaniem, gdzie została doręczona przesyłka o podanym nr.
Dzień dobry @kular-k1,
proszę o kontakt z InPost przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy. W treści zgłoszenia proszę podać numer przesyłki oraz opisać sytuację.
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe utrudnienia.