anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie dotyczace wplaty PayU

Client:48358724
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam problem z zakończeniem płatności zakupu. Sprzedający czeka na Płatność a PayU nie przelało. Proszę o pomoc bo są to rzeczy dla dziecka Niemowlaka..  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A jaki status płatności masz w "Moje zakupy"?, jak zakończona to sprzedający otrzymał środki,  taka płatność przechodzi w większości w kilka minut ale może trwać nawet do końca następnego dnia roboczego: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/statusy-platnosci/allegro-finanse-statusy-platnosci-1Mk5XgPz...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48358724 Kliknij sobie Szczegóły zakupu przy kupionym towarze w zakładce Moje zakupy, potem Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź status wpłaty. Zakończona - sprzedający pieniądze otrzymał. Rozpoczęta - otrzyma niebawem. Anulowana - nie otrzyma wpłaty, która wróci do Ciebie w ciągu 3 dni. Możesz więc już teraz kliknąć Ponów płatność.

oznacz moderatorów