anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Dostawa kurierem UPS na adres" - to dostawa na mój adres czy na adres paczkomatu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

Witam.
Kupiliśmy towar na Allegro, za dostawę zapłaciliśmy "kurierem na adres" 12.99. Kurier UPS.
Czekaliśmy, ale żaden kurier nic nie przyniósł. Sprawdziłem status przesyłki: muszę odebrać przesyłkę w jakimś punkcie odbioru UPS. Czy płaciłem 13 zł za dostawę do punktu odbioru i to się nazywa "dostawa kurierem na adres"?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
LEW433
#21 Demiurg#

Jest w zasadzie możliwość taka i taka. szczegóły, jak kurier  i twój adres to powinno być do domu.

oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

W przypadku naszego produktu możliwości dostawy było jedynie, kurier na adres. 
Proszę powiedzieć, kto powinien odpowiadać za spełnienie warunków dostawy, Allegro czy usługa dostawy?

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:107645403 jeśli możesz to podaj proszę numer przesyłki.

oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

1Z8332YF6814013638

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:107645403 żeby odebrać przesyłkę pod adresem, należy przebywać pod tym adresem.

1Z8332YF6814013638.jpeg

Kurier zachował się więc zgodnie z regulaminem doręczeń, którego fragment zacytował @kostas11 Kurierzy jak są punkty odbioru nie bawią się już w wydzwanianie po adresatach lub czekanie aż wyjdą spod prysznica.

Jeśli jednak niezgodne jest to ze stanem faktycznym, możesz spróbować interweniować na infolinii przewoźnika.

oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

Wygląda to na kłamstwo ze strony kuriera, który nie chciał dostarczyć paczki. Pracuję zdalnie, więc większość dnia spędzam w domu. Mamy dwójkę małych dzieci, więc moja żona jest prawie zawsze w domu. Na telefonie nie ma żadnych połączeń przychodzących. Domofon działa. Pytanie brzmi gdzie mam się udać ze skargą na to, że kurier kłamie i nie skontaktował się z nami?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:107645403 

większość dnia spędzam w domu ?

jest prawie zawsze w domu ?

A jeśli jesteś pewien że ktoś był śmiało składaj https://www.ups.com/pl/pl/support/file-a-claim.page 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

No jasne. Nie mogę powiedzieć, że jestem w domu całą dobę, bo czasami wychodzę do sklepu. I nie mogę powiedzieć, że moja żona jest zawsze w domu, bo w weekendy chodzimy do kościoła i na spacery. Ale informacja wskazuje dzień i godzinę, kiedy kurier rzekomo próbował dowieźć do nas paczkę i wiemy na pewno, że tego dnia i o tej godzinie byliśmy w domu i nikt do nas nie zadzwonił. Właśnie dlatego, że jesteśmy ograniczeni w możliwości opuszczenia domu w dowolnym momencie, polegamy na kurierach.

Dziękuję jednak za link, ponieważ sam nie mogłem dotrzeć ani do działu UPS, ani do ich ogólnego wsparcia.

oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

P.S.: ahaha, Ich strony ze skargami też nie działają. Wypełniam wszystko, docieram do ostatniego kroku, po czym strona zgłasza, że ​​wystąpił błąd i dzwoń na numer (numer nieokreślony). Cóż, zrozumiałe jest, dlaczego ich kurierzy tak pracują, skoro u nich wszystko tak działa.

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:107645403  napisał(a):

 Na telefonie nie ma żadnych połączeń przychodzących.


Kurier nie ma obowiązku dzwonić, że jedzie lub był z paczką. Chyba że zamówiłeś i opłaciłeś usługę awizacji telefonicznej.

oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

No cóż, wtedy wychodzi zabawna sytuacja, gdy mówię, że nikt nie próbował nam nic przywieźć, ale kurier wskazał, że nie było nas pod wskazanym adresem, i nikt nie ma dowodów. Skąd mamy mieć motywację – celowo nie otworzyliśmy drzwi, a teraz żądamy ponownego przyniesienia paczki? A może kurier ma motywację, aby nie tracić czasu na pracę i udawać, że pracował?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:107645403 UPS jak nikogo nie zastanie lub nie ma kto dostarczyć, przekazuje do najbliższego punktu, więc trzeba z niego odebrać 🙂 

10. Dostawa
 Jeśli żadna z takich osób
nie jest obecna, paczka może zostać pozostawiona w skrzynce pocztowej odbiorcy, jeśli jest odpowiednia
lub w inteligentnej skrzynce pocztowej, z udostępnieniem kodu PIN, jeśli inteligentna skrzynka pocztowa
jest dostępna przy lokalu odbiorcy. Odbiorca powinien zostać poinformowany o innych uzgodnieniach
dotyczących dostawy (lub o przekierowaniu do punktu UPS Access Point®) przez zawiadomienie
pozostawione pod jego adresem.
Niezależnie od powyższego postanowienia i o ile nie uzgodniono inaczej z nadawcą, UPS może stosować
alternatywne sposoby doręczeń, w szczególności wybrane przez odbiorcę zgodnie z Warunkami Usługi
UPS My Choice lub inną umową między UPS i odbiorcą, albo ustalone samodzielnie przez UPS.
Alternatywne metody doręczeń wybrane przez odbiorcę obejmują, w szczególności przekierowanie
doręczenia paczki na inny adres (w tym do UPS Access Point), upoważnienie kuriera do pozostawienia
paczki na posesji odbiorcy, zmodyfikowanie usługi wybranej przez nadawcę lub zmianę terminu dostawy.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:107645403
#7 Wielbiciel#

Zawsze jesteśmy w domu, albo wszyscy, albo ktoś sam. Gdyby więc przyszedł kurier, wiedzielibyśmy.

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

Może akurat źle nacisnął na domofon i nikt nie usłyszał jak dzwoni. Natomiast dziś miałem dostawę z UPS i oprócz monitorowania przesyłki miałem również mapkę okolicy z naniesionym kurierem UPS - można sobie sprawdzić gdzie akurat jest i się przygotować. Ma wbudowany GPS i dane przekazywane są do systemu. Może to sprawdzić UPS jak i klient. 

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów