Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupiliśmy towar na Allegro, za dostawę zapłaciliśmy "kurierem na adres" 12.99. Kurier UPS.
Czekaliśmy, ale żaden kurier nic nie przyniósł. Sprawdziłem status przesyłki: muszę odebrać przesyłkę w jakimś punkcie odbioru UPS. Czy płaciłem 13 zł za dostawę do punktu odbioru i to się nazywa "dostawa kurierem na adres"?
Jest w zasadzie możliwość taka i taka. szczegóły, jak kurier i twój adres to powinno być do domu.
W przypadku naszego produktu możliwości dostawy było jedynie, kurier na adres.
Proszę powiedzieć, kto powinien odpowiadać za spełnienie warunków dostawy, Allegro czy usługa dostawy?
@Client:107645403 jeśli możesz to podaj proszę numer przesyłki.
1Z8332YF6814013638
@Client:107645403 żeby odebrać przesyłkę pod adresem, należy przebywać pod tym adresem.
Kurier zachował się więc zgodnie z regulaminem doręczeń, którego fragment zacytował @kostas11 Kurierzy jak są punkty odbioru nie bawią się już w wydzwanianie po adresatach lub czekanie aż wyjdą spod prysznica.
Jeśli jednak niezgodne jest to ze stanem faktycznym, możesz spróbować interweniować na infolinii przewoźnika.
Wygląda to na kłamstwo ze strony kuriera, który nie chciał dostarczyć paczki. Pracuję zdalnie, więc większość dnia spędzam w domu. Mamy dwójkę małych dzieci, więc moja żona jest prawie zawsze w domu. Na telefonie nie ma żadnych połączeń przychodzących. Domofon działa. Pytanie brzmi gdzie mam się udać ze skargą na to, że kurier kłamie i nie skontaktował się z nami?
większość dnia spędzam w domu ?
jest prawie zawsze w domu ?
A jeśli jesteś pewien że ktoś był śmiało składaj https://www.ups.com/pl/pl/support/file-a-claim.page
No jasne. Nie mogę powiedzieć, że jestem w domu całą dobę, bo czasami wychodzę do sklepu. I nie mogę powiedzieć, że moja żona jest zawsze w domu, bo w weekendy chodzimy do kościoła i na spacery. Ale informacja wskazuje dzień i godzinę, kiedy kurier rzekomo próbował dowieźć do nas paczkę i wiemy na pewno, że tego dnia i o tej godzinie byliśmy w domu i nikt do nas nie zadzwonił. Właśnie dlatego, że jesteśmy ograniczeni w możliwości opuszczenia domu w dowolnym momencie, polegamy na kurierach.
Dziękuję jednak za link, ponieważ sam nie mogłem dotrzeć ani do działu UPS, ani do ich ogólnego wsparcia.
P.S.: ahaha, Ich strony ze skargami też nie działają. Wypełniam wszystko, docieram do ostatniego kroku, po czym strona zgłasza, że wystąpił błąd i dzwoń na numer (numer nieokreślony). Cóż, zrozumiałe jest, dlaczego ich kurierzy tak pracują, skoro u nich wszystko tak działa.
@Client:107645403 napisał(a):
Na telefonie nie ma żadnych połączeń przychodzących.
Kurier nie ma obowiązku dzwonić, że jedzie lub był z paczką. Chyba że zamówiłeś i opłaciłeś usługę awizacji telefonicznej.
No cóż, wtedy wychodzi zabawna sytuacja, gdy mówię, że nikt nie próbował nam nic przywieźć, ale kurier wskazał, że nie było nas pod wskazanym adresem, i nikt nie ma dowodów. Skąd mamy mieć motywację – celowo nie otworzyliśmy drzwi, a teraz żądamy ponownego przyniesienia paczki? A może kurier ma motywację, aby nie tracić czasu na pracę i udawać, że pracował?
@Client:107645403 UPS jak nikogo nie zastanie lub nie ma kto dostarczyć, przekazuje do najbliższego punktu, więc trzeba z niego odebrać 🙂
10. Dostawa
Jeśli żadna z takich osób
nie jest obecna, paczka może zostać pozostawiona w skrzynce pocztowej odbiorcy, jeśli jest odpowiednia
lub w inteligentnej skrzynce pocztowej, z udostępnieniem kodu PIN, jeśli inteligentna skrzynka pocztowa
jest dostępna przy lokalu odbiorcy. Odbiorca powinien zostać poinformowany o innych uzgodnieniach
dotyczących dostawy (lub o przekierowaniu do punktu UPS Access Point®) przez zawiadomienie
pozostawione pod jego adresem.
Niezależnie od powyższego postanowienia i o ile nie uzgodniono inaczej z nadawcą, UPS może stosować
alternatywne sposoby doręczeń, w szczególności wybrane przez odbiorcę zgodnie z Warunkami Usługi
UPS My Choice lub inną umową między UPS i odbiorcą, albo ustalone samodzielnie przez UPS.
Alternatywne metody doręczeń wybrane przez odbiorcę obejmują, w szczególności przekierowanie
doręczenia paczki na inny adres (w tym do UPS Access Point), upoważnienie kuriera do pozostawienia
paczki na posesji odbiorcy, zmodyfikowanie usługi wybranej przez nadawcę lub zmianę terminu dostawy.
Zawsze jesteśmy w domu, albo wszyscy, albo ktoś sam. Gdyby więc przyszedł kurier, wiedzielibyśmy.
Może akurat źle nacisnął na domofon i nikt nie usłyszał jak dzwoni. Natomiast dziś miałem dostawę z UPS i oprócz monitorowania przesyłki miałem również mapkę okolicy z naniesionym kurierem UPS - można sobie sprawdzić gdzie akurat jest i się przygotować. Ma wbudowany GPS i dane przekazywane są do systemu. Może to sprawdzić UPS jak i klient.