anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja Nawigacji

magdalena6403
#7 Wielbiciel#

Witam otrzymałam wiadomość od sprzedającego, że paczka została nadana, jednak nie otrzymałam odpowiedzi, czy sprzęt został naprawiony lub wymieniony. Jeśli po odebraniu paczki okaże się, że sprzęt nadal nie działa ponownie zgłoszę sprawę. Obawiam się, że sprzedawca gra na zwłokę, gdyż sprzęt posiada 12 Sto miesięczny okres gwarancji, który za około 3 miesiące się kończy. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@magdalena6403 Możesz dopytać o to sprzedającego przez Centrum Wiadomości. Jeśli sprzęt nie został naprawiony lub wymieniony, możesz zareklamować nawigację z tytułu rękojmi - masz na to dwa lata. W tym przypadku wada została stwierdzona do roku od momentu wydania towaru, zatem - zgodnie z prawem - przyjmuje się, że istniała w chwili przekazania rzeczy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich praw wynikających z rękojmi. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Gwarancja jest producenta a ty reklamuj z tytułu rękojmi, poczytaj jak to działa.https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Nieprawda, gwarancja może być producenta, importera, sprzedawcy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdalena6403 Jeżeli towar nadal będzie niesprawny, odeślij go ponownie na koszt sprzedawcy do naprawy lub wymiany na podstawie rękojmi, nie gwarancji, składając jednocześnie reklamację na piśmie, najlepiej tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro. Przy reklamacji z rękojmi sprzedawca zwraca koszty wysyłek reklamacyjnych. Rękojmia na przedmioty nowe trwa 2 lata.

oznacz moderatorów

magdalena6403
#7 Wielbiciel#

Witam, dziękuję bardzo za cenne rady i pomoc. Otrzymałam dziś paczkę sprzedawca wywiązał się z umowy, otrzymałam dziś nawigację wymienioną na nową. Bardzo jeszcze raz dziękuję za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdalena6403 Zawsze pisz w jednym wątku, czyli w tym, w którym poruszyłaś temat reklamacji towaru. Niepotrzebnie zaczynasz nowy wątek w tej samej sprawie 🙂

oznacz moderatorów