Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie, około ponad miesiąc temu oddałem słuchawki do reklamacji, wiem co w nich jest nie tak i co trzeba wymienić, (kabel jack który je łączył z komputerem często przerywał dźwięk na jedną słuchawkę, wiem że to przez kabel bo testowałem na innym bo w tych słuchawkach jest on wypinany od dwóch stron) firma z allegro u której je kupiłem potwierdziła reklamację po 1 dniu. Dwa tygodnie temu powiedzieli mi że na razie diagnozują przyczynę problemu (mimo że im ją podałem) zadzwoniłem wczoraj i powiedzieli ze dalej to robią mimo że jak pisałem wcześniej podałem im problem i co trzeba wymienić. I pytanie brzmi czy oni w ogóle mogą tak przedłużać tą reklamację bo czuje że robią mnie w konia ...
Sprzedawca ma na Allegro 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli zwklekają już dwa tygodnie to załóż dyskusję, Allegro postawi do pionu sprzedającego 🙂
@seb1q owszem jeśli to reklamacja z tytułu rękojmii
Nie, nie można ale opisz coś więcej. Odesłałeś z tytułu gwarancji, rękojmi itd.
z tytułu gwarancji, paczka i zostawiłem im w paczce kartkę z problemami oraz rozwiązaniami oraz to samo co napisałem na kartce powiedziałem na infolinii przed wysłaniem paczki
To Oni odsyłają do gwaranta i..czekasz. reklamację należy składać z tytułu rękojmi i za towar odpowiada sprzedajacy i ma 14dni na rozpatrzenie.