Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pilną interwencję w sprawie transakcji z dnia 7 Października zakupu od [edycja]na platformie Allegro.
Otrzymane produkt,zwróciłem gdyz okazał okazał się wadliwy i niezgodne z opisem. Według sprzedającego naświetlacze solarne były nowe a wg informacji umieszczonych na tabliczce znamionowej na zakupionych urządzeniach, pochodzą one z lutego 2022 roku. W związku z tym ich stan techniczny jest nieakceptowalny:
Pomimo zgłoszenia reklamacji i odesłania produktów w dniu 25 Października,[edycja] nie wywiązał się z obowiązku zwrotu środków lub odesłania w terminie towaru pozbawionego wad. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sprzedającego uważam za naruszenie przepisów o prawach konsumenta oraz regulaminu Allegro.
W związku z powyższym proszę o:
od kiedy nowy = dopiero co wyjechał z fabryki...
Ale doczytaj do końca : ,[edycja] nie wywiązał się z obowiązku zwrotu środków lub odesłania w terminie towaru pozbawionego wad
doczytałem kupujący nie przedstawił pewnie niczego potwierdzającego degenerację akumulatorów wyimaginowana wada z tyłka wzięta bo jak akumulator ma 2 lata to już stracił na pojemności no tak baterie nie działają
Dyskusja masz?: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@tyler1980 widzę, że masz otwartą dyskusję ze sprzedającym - wywołaj naszego doradcę, wesprze Cię on w znalezieniu rozwiązania.
Dyskusja toczy się od 6 tygodni. Na moje pytania odpowiada automat , dostałem już ponad 50 wiadomości od sprzedającego podobnej treści z których nic nie wynika. Zauważyłem, że większość negatywnych opinii o tym sprzedawcy dotyczy procesu zwrotu środków i reklamacji czy takie procesowanie reklamacji jest zgodne z regulaminem allegro. Proszę też mi wskazać drogę komunikacji poza ogólnodostepnym czatem, te wiadomości nie były przeznaczone dla wszystkich użytkowników a jedynie dla allegro nie wiem czemu się wyświetlają na forum.
@tyler1980 jeśli chcesz poprosić nas o wsparcie w dyskusji prowadzonej ze sprzedawcą masz tam dostępny przycisk "poproś o pomoc" - skorzystaj z niego proszę, a wówczas pracownik Allegro zabierze w niej głos.
@Football-stock usunęłam już dane sprzedawcy z tego wątku.
@tyler1980 chyba ci się coś pomyliło... regulamin allegro ma być zhodny z prawem a nie prawo zgodne z regulaminem. Procedowanie reklamacji określa ustawa konsumencka i każda ingerencja allegro w ten proces jest niezgodna z prawem nawet dyskusja jest niezgodna z prawem bo obowiązuje prawo do tajemnicy handlowej a na proces mediacyjny muszą wyrazić zgodę obie strony. Wszelkiego rodzaju baterie / akumulatory etc mają jako części eksploatacyjne 1 rok gwarancji do tego na poparcie twojego stwierdzenia o degradacji dowodów brak bo jedyny dowód marny jak rosół na gwoździu to taki że jak wyprodukowano je w lutym 2022 to za niecałe 2 lata zdążyły się zdegradować pojemnościowo co jest bzdurą z palca wyssaną. Do tego umieściłeś publicznie dane sprzedawcy i bawisz się w pomawianie z art 212kk nic tylko zaprosić sprzedawcę do wątku by ci sprawe o zniesławienie założył
Jak ślicznie, dane Sprzedawcy i subiektywne odczucia "klienta" na ogólnie dostępnym masowym forum. Cel jasny pracujemy na wymuszeniem zwrotu oraz dokopanie Sprzedającemu, kolejny wspaniały klient;) Brawo korpo proponuje jeszcze oferować klientom dane prywatne sprzedających łącznie z adresem szkół do których uczęszczają dzieci, to poprawi pozytywne odczucia z zakupów na Alle_powalone. Kompletnie ten portal odleciał.