anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedający podał nie właściwe konto na które zostały wpłacone pieniądze i nie chce wysłać towaru

Client:44008606
#1 Nowicjusz#

sprzedający podał nie właściwe konto na które zostały wpłacone pieniądze i nie chce wysłać towaru

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44008606 Czy możesz mi przesłać numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sprawa?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Skąd wiesz, że niewłaściwe? Od niego? Może kłamie? Jest odpowiedzialny za ten numer konta, który podał i musi wysłać towar lub oddać pieniądze.

Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki lub zwrotu wpłaty i po 24 godzinach poproś tam o interwencję Allegro. Jeśli to było Allegro Lokalnie, Dyskusję otwórz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Do wniosku musisz dołączyć potwierdzenie wpłaty.

oznacz moderatorów