anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar uszkodzony podczas zwrotu do sprzedawcy

olawalcz
#7 Wielbiciel#

Witam 

Kupiłam zlew granitowy, jednak nie pasował i zdecydowałam o zwrocie jeszcze tego samego dnia. 

Zrobiłam zwrot kurierem przez allegro (Smart), otrzymałam etykietę. Zapakowala zlew tak jak był zapakowany przez sprzedającego i dostarczyłam do punktu paczek. 

Po kilku dniach otrzymuje wiadomość od sprzedającego że zlew dotarł do nich uszkodzony. Co teraz z tym zrobić? Jak dochodzić reklamacji u kuriera DPD, sprzedający sporządził protokół przy odbiorze zwrotu.

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@olawalcz Przy Smarcie to sprzedawca odpowiada za uszkodzenia w drodze powrotnej towaru i to on może składać reklamację w firmie kurierskiej. Sprzedawca udostępnia darmowy zwrot, dlatego ponosi odpowiedzialność za transport w obie strony pod warunkiem, że przesyłka była odpowiednio zapakowana - takie jest stanowisko Allegro. Możesz więc domagać się zwrotu pieniędzy za towar, a sprzedawca może dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej. Jeśli będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc pracownika Allegro. 

oznacz moderatorów

olawalcz
#7 Wielbiciel#

Dziękuję już pracownik allegro rozwiązał spór właśnie tak jak piszesz wyżej.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Bo ja nie mylę się nigdy 😄 

@LEW334 może to potwierdzić 🙂 

oznacz moderatorów