Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hi, I'm from another country, so this message is in English.
I tried to buy the goods from the seller, but the payment transaction was rejected.
After that, I decided to try again, but the product disappeared from the seller’s list and was no longer available. I thought someone else bought it faster than me.
A few days later, the seller writes me a message that he did not receive money for the goods, and Allegro charges commission.
Now I no longer need this product, and I do not want to buy it.
So, I want Allegro to return the commission to the seller because the transaction failed.
What do I need to do?
@Client:62250526 First of all, the seller has to apply for a refund request. Then if our data about the transaction are not insufficient, we will send to you an e-mail. Please confirm that transaction was failed and you had resigned. That is all you have to do.
Witaj,
jestem sprzedawcą tego przedmiotu w/w.
Ja musze wysłać wniosek o zwrot prowizji, a kupujacy zaakceptować, czy to się odbywa w jakiś inny sposób ?
Pozdrawiam
@Szuman1996 sprzedawca wysyła wniosek o zwrot prowizji, kupujący go akceptuje 🙂
Wniosek złożony do oferty do w/w oferty 9064212594.
Pozdrawiam
I have received an email message, and selected 1) option.
------------------------------------
Sprzedający Szuman1996 wystąpił do nas o zwrot prowizji od sprzedaży.
Jednocześnie w systemie Allegro nie odnotowaliśmy wpłaty za ten zakup.
Czy transakcja doszła do skutku:
2) Tak, doszła do skutku (mimo problemów z płatnością w systemie Allegro)
I'll leave you with a LIKE, for no using the google translate 🙂