anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Używanie botów komunikacyjnych w sporach

OverBurn
#1 Nowicjusz#

Witam,

Czy używanie botów komunikacyjnych w sporach jest dozwolone ?

Otwarłem spór i zadałem pytanie sprzedającemu, po kilku minutach odpowiedz bota że kiedyś tam się skontaktujemy, czas mija, znowu pisze znowu bot itd w kółko, rozumiem że sprzedający są rozliczani z czasu rekcji na zapytania klienta itd,  ale jaki to ma sens jak odpowiadają boty ? i wiecznie status sporu jest że czeka na moją odpowiedz co jest absolutną nie prawdą. czy to jest ok ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg#

@OverBurn zabronione nie jest, napisałeś w piątek po godzinach pracy, albo ogólnie po godzinach pracy to ci autoresponder odpowiada. weekend nie jest liczony czasowo do odpowiedzi ludzi też mają wolne

oznacz moderatorów

OverBurn
#1 Nowicjusz#

No ja rozumiem, piątek po godzinach pracy, ale 13 nie jest po godzinach(w sumie zależy dla kogo),  albo rozumiem że ktoś da konkretną informacje że odpowiem Ci że pracujemy od do i odpowiemy w godzinach pracy. Ale z drugiej strony w sporach takie rzeczy nie powinny mieć miejsca bo tu nie za bardzo jest miejsce na automatyczne odpowiedzi. Ja rozumiem autorespondery w normalnych pytaniach itd, i wtedy właśnie takie odpowiedzi. Ale nie tu bo po 1 wiecznie ustawia to spór czekający na moją odpowiedz i nie wnosi nic do dyskusji, jak po raz kolejny dostajesz tą samą formułkę.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@OverBurn Gro sprzedawców pierwsze paczki zaczyna przygotowywać jak Ty w łóżku przewracasz si,ę na drugi bok BO !! do 12:00 - 13:00 trzeba wszystko obrobić , kurierzy czekać nie będą  ,a w punktach trzeba nadać wcześnie żeby przesyłki w tym samym dniu ruszyły w drogę  ,właśnie 13:00 jest godziną kluczową  ,trzeba odwiedzić pare box-ów , kilka punktów  , dostarczyć na Pocztę , ktoś czeka na kuriera 1 i 2 , ale nie musi to być osoba upoważniona do kontaktu z klientami .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@OverBurn ja pracuje do 14:00 😄 napisałeś raz, dostałeś odpowiedź to poczekaj do poniedziałku, jak będziesz pisał kolejny raz, to kolejny raz odpowie Ci bot 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#12 Orędownik#

@OverBurn zignoruj status dyskusji i poczekaj te 24h (w dni robocze) jakie ma sprzedający na odpowiedź. Nie odpowie, to poprosisz o pomoc Allegro.

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@OverBurn odświeżę temat bo zrobiłem eksperyment .  Wyłączyłem autorespondera i co ? niby nic , ale w czwartek oraz piątek  wpłynęły 2 zapytania 1 tuż przed północą drugie przed 20-stą ..... efekt na minusie 20pkt. w obszarze ,, średni czas odpowiedzi ,, Zaczynam pracę przed 6:00 i zaczynam od udzielenia odpowiedzi na pytania . Pytania dotyczyły tego no jest jasno i zrozumiale opisane w ofertach , ba.... jako odpowiedzi na pytania  użyłem wklejek z ofert .

może allegro pochyli się nad tematem @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów