anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

UPS zagubił paczkę, co robic?

LNIANO
#1 Nowicjusz#

dzwonilem 2 razy poszukują paczki jezeli to bedzie trwalo dluzej co mogę w tej sytuacji zrobic?

zauwazylem mozna zlozyc reklamacje bezposrednio do UPS tam trzeba podac nr.przesylki oczywiscie, dane sprzedajacego a tutaj zaczyna sie juz klopot dane firmy sprzedajacego Honkong... rachunku brak jedynie screeny zakupu z allegro.....

UPS ma prawdopodobnie 30 dni na poszukiwanie przesylki kolejne 30 dni na rozpatrzenie reklamacji to co czytalem nie wiem czy to prawda....

czy moge reklamowac (anulować) zakup przez allegro? domagac sie zwrotu pieniedzy od sprzedajacego?

przez allegro chyba byloby prosciej i szybciej?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@LNIANO Czy zgłosiłeś już sytuację sprzedającemu? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@LNIANO Zakup od firmy czy prywatnego. Jak od firmy to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania, więc niech on to załatwi, po co Ci problemy.

oznacz moderatorów