Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam na allegro bransoletkę złotą z próby 585, którą założyłam jeden raz, bardzo delikatnie. Zapięcie się zepsuło - magnes w bransoletce nie chwyta, dodatkowo przy pierwszym noszeniu bransoletka wgniotła się, a miałam ją na sobie 2 godziny i naprawdę nic w niej nie robiłam. Sprzedawca twierdzi że ona uszkodzenia to uszkodzenia mechaniczne. Rozumiem jeszcze, że wgniecenie może być uszkodzeniem mechanicznym, chociaż trochę mam wątpliwości jaka to jakość złota, skoro coś takiego się stało. Na zapięcie sprzedawca twierdzi że musiałam rozciągać mocno bransoletkę i dlatego się teraz nie domyka. Nie chce uznać reklamacji i dodać pieniędzy. Dodam, że bransoletka zakupiona 19 listopada, doszła 20 listopada, pierwszy raz w ogóle ją ubrałam i taki bubel… jakie są szanse na odzyskanie pieniędzy z Allegro Protect? Sprzedający nawet nie chciał żebym odesłała produkt, tylko na postawie zdjęć w ciągu kilkunastu minut stwierdził że to uszkodzenia mechaniczne i on nie uznaje reklamacji.
@aleksdeb rozumiem, że do zakupu doszło na innym koncie, niż to z któgo piszesz. Załóż proszę dysksuję w tej sprawie. Sprzedający może odrzucić reklamację, ale powinien to odpowiednio uargumentować. W dyskusji w razie potrzeby możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Jakie szanse na odzyskanie środków, składasz rekalamcję- sprzedający ja odrzucił , masz żądać uzasadnienia tej decyzji i odwołanie się od niej, jeżeli już była dyskusja z pomocą allegro, udaj się do rzecznika konsumentów, a jak nie było to najpierw otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa