anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Utracony kupon po anulowanej transakcji

Fender001
#1 Nowicjusz#

Jestem mocno rozczarowany tym, jak działają kupony w aplikacji. Właśnie próbowałem kupić towar i korzystając z telefonu (zawsze robię zakupy przez laptop, ale system mnie niejako zmusił, abym wykorzystał aplikację) przy przełączaniu się z tokenu SMS z banku na aplikację utraciłem łączność z nią, przez co transakcja nie doszła do skutku. W wyniku tego musiałem anulować transakcję i zrobić zakupy jeszcze raz tym razem już przez laptop i oczywiście bez kuponu, który przepadł. Widziałem, że ludzie już w przeszłości mieli podobne problemy pod koniec 2022 r i dziwię się, że to do tej pory nie zostało rozwiązane. W każdym razie dla mnie to żadna promocja - straciłem więcej czasu, kupon przepadł i ostatecznie płacę za wszystko tyle samo, co i bez promocji. Nie podoba mi się to.

Jakby ktoś pytał, to: 

Numer transakcji: 3549369406

Numer zlecenia (nadany przez odbiorcę): 746316995068

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

@Fender001 Kupon nie przepadł tylko dopiero po 24godz. możesz z niego powtórnie korzystać po anulowaniu płatności zakupu, jest dostępny w zakładce "Twoje zniżki".

oznacz moderatorów