Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Czatbot Alina przeszkadza zamiast pomagać, czyli NIE DZIAŁA JAK POWINNA i już mi się skończyła cierpliwość.
Jak wyłączyć, usunąć, zmienić ustawienia - ale najlepiej pozbyć się raz na zawsze. Nie pomaga, tylko przeszkadza, jest upierdliwa i denerwująca.
@Mac_Abra Dziękuję za Twoją opinię. Zapewniam, że ta usługa jest wciąż rozwijana, a kontakt Alliny z Wami wpływa na jej udoskonalanie. Z czasem odpowiedzi czatbota staną się bardziej precyzyjnie i odpowiadające Waszym potrzebom. Wyłączenie czatbota nie jest możliwe.
@nat_not "Wyłączenie czatbota nie jest możliwe."
To jest nieprawda. Albo celowo wprowadzasz użytkowników w błąd, albo jesteś niedouczona, albo zbyt leniwa żeby sprawdzić zanim udzielisz odpowiedzi. Każda z tych ewentualności świadczy o Twojej niekompetencji jako moderatorki forum.
A przeklętego czatbota da się łatwo wyłączyć tu:
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/ustawienia-komunikacji
Wystarczy odptaszkować to okienko.
@glenmoranghie Podajesz możliwość wyłączenia chatbota, którą mają sprzedający w przypadku korespondencji prowadzonej z klientami przez Centrum Wiadomości. Ten wątek został opublikowany na forum kupujących.
Dziękuję Ci za opinię dotyczącą moich kompetencji. Na szczęście społeczność, jak sama nazwa wskazuje, jest zbiorem wielu użytkowników, którzy mają rozległą wiedzę na temat funkcjonowania Serwisu i zawsze można liczyć na ich pomoc, również wtedy, gdy przekazywane w wątkach informacje są niekompletne.
@nat_not napisał(a):
@glenmoranghie Podajesz możliwość wyłączenia chatbota, którą mają sprzedający w przypadku korespondencji prowadzonej z klientami przez Centrum Wiadomości.
Nieprawda. Kupujący też mają taką możliwość o czym świadczą informacje dla KUPUJĄCYCH zamieszczone tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowiedzi...
Stoi tam napisane jak byk:
"Jeśli nie chcesz, aby nasz mechanizm udzielał Ci automatycznych odpowiedzi, wyłącz tę opcję w zakładceUstawienia komunikacji. "
Przypominam, że jest to informacja dla KUPUJĄCYCH.
Wynika z tego że mam rację, a Ty wprowadzasz użytkowników w błąd. Bo nie chciało Ci się sprawdzić mimo że informacje są dostępne a dotarcie do nich zajmuje kilkanaście sekund.
@glenmoranghie W porządku - przyznaję, popełniłam błąd. Dziękuję za zwrócenie uwagi i zamieszczenie wszystkich informacji.
Edytowałam swoją wcześniejszą wypowiedź.
Już samo pierwotne założenie, że chatbot będzie zatrzymywał wysyłanie wiadomości świadczy o poziomie wyobraźni pracowników allegro. Wiadomości allegro to funkcjonalnie odpowiednik maila a nie czatu na żywo. W takim wypadku klika się wyślij i zamyka okno, a wspaniały czatbot blokuje po cichu dostarczenie.
Moja ważna wiadomość do sprzedawcy wisiała sobie u Alinki 🙂 To blokowanie wiadomości i ten spam to naprawdę głupie rozwiązanie. Może dla nowych użytkowników to jakaś pomoc, ale większość zwyczajnie irytuje. Dobrze, że jest opcja wyłączenia, bo znienawidziłbym wszystkie Aliny do reszty ...
Umiejetnosc przyznania sie do bledu w tym wariatkowie, gdzie kazdy jest nieomylny z definicji, to rzadka cecha. Brawo!
Ja zaś przyznaję rację Pani Moderatorce not_not. Zapewne bowiem, chodziło jej o brak możliwości wyłączenia nie Aliny, tylko jeszcze bardziej denerwującego "ludzika" -
@glenmoranghie Podajesz możliwość wyłączenia chatbota, którą mają sprzedający w przypadku korespondencji prowadzonej z klientami przez Centrum Wiadomości. Ten wątek został opublikowany na forum kupujących.
Dziękuję Ci za opinię dotyczącą moich kompetencji. Na szczęście społeczność, jak sama nazwa wskazuje, jest zbiorem wielu użytkowników, którzy mają rozległą wiedzę na temat funkcjonowania Serwisu i zawsze można liczyć na ich pomoc, również wtedy, gdy przekazywane w wątkach informacje są niekompletne.
@nat_not napisał(a):@glenmoranghie Podajesz możliwość wyłączenia chatbota, którą mają sprzedający w przypadku korespondencji prowadzonej z klientami przez Centrum Wiadomości.
Nieprawda. Kupujący też mają taką możliwość o czym świadczą informacje dla KUPUJĄCYCH zamieszczone tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowiedzi...
Stoi tam napisane jak byk:
"Jeśli nie chcesz, aby nasz mechanizm udzielał Ci automatycznych odpowiedzi, wyłącz tę opcję w zakładceUstawienia komunikacji. "
Przypominam, że jest to informacja dla KUPUJĄCYCH.
Wynika z tego że mam rację, a Ty wprowadzasz użytkowników w błąd. Bo nie chciało Ci się sprawdzić mimo że informacje są dostępne a dotarcie do nich zajmuje kilkanaście sekund.
Dzięki!!! regularnie kupuje, ale to totalne **piiip**o włączyło mi się dopiero dziś i już zdążyło mnie wk...ć. co za szajs. wprowadza tylko chaos, wydłuża proces i zaśmieca skrzynkę.
Dzięki kolego jesteś wielki. Ten bot tak działa na nerwy że chciałem usunąć konto na Allegro.
I Zgadzam się z tobą, "pomoc, suport, moderacja - tragedia. Zauważyłem że nie tylko tutaj. Siedzą w domach na homeOffice popijają kawkę, oglądają netflixa, nie wiedzą a piszą, zazwyczaj używają kopiuj-wklej " Nikt ich nie sprawdza co odpisują czy pomagają a zazwyczaj z lenistwa szkodzą. Nie dziwie się. Jakbym był na ich miejscu też bym stosował kopiuj-wklej jako odpowiedz aby tylko pozbyć się pacjenta bądz odpowiedzieć tak aby zamknąć korespondencję i dalej popijać kawkę oglądając film 🙂 Po co ma mi ktoś przeszkadzać. No przecież.
Dzięki wielkie! Manager, który wymyślił tego alinkowego raka powinien wylecieć na zbity pysk z zakazem prowadzenia projektu bardziej skomplikowanego niż zrobienie zakupów na obiad.
Ooooo, boski !!! Uratowaniiiiii 😄
Jednak malo kto o tym wie,tak samo jak o reszcie "nowosci" allegrowych przez ktore sprzedawcy i klienci traca,bo kto tu wchodzi zeby poczytac tym? Stare wygi,ktore znaja "tajniki" allegro.
To co sie dzieje na allegro powinno wbyc naglosnione w mediach i zbojkotowane.
Pamietajcie,ze allegro istnieje dzieki sprzedajacym i kupujacym,w kupie sila......
Trafiłem na tę dyskusje ponieważ sam szukam możliwości wyłączenia tej irytującej zabawki - bo nie można nazwać inaczej czegoś co do czego nie służy. Szkoda, że Pani Moderator pomaga tak samo jak Alina, mam podejrzenie że to to samo urządzenie. Na pytanie jak wyłączyć odpowiedź brzmi - "Dziękuję za Twoją opinię. Zapewniam, że ta usługa jest wciąż rozwijana, a kontakt Alliny z Wami wpływa na jej udoskonalanie. Z czasem odpowiedzi czatbota staną się bardziej precyzyjnie i odpowiadające Waszym potrzebom". Gdzie tu odpowiedź? Czytając dalej widzę, że nie tylko jest problem z odpowiadaniem na pytania, ale też z posiadaną wiedzą... Alina jak nic :)))))))