anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Mam problem z zamówieniem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
slonceko
#7 Wielbiciel#

Chciałam opłacić swoje wybrane zamówienie, ale pokazuje mi że nie mogę tego kupić. Jest to oczywiście dostepne u sprzedajacego. A nie mogę dokonać płatnosci, chociaż próbuję już wszystkich sposobów. O co tu chodzi. Zawsze bez problemu zamawiałam i opłacałam a teraz jakieś cuda się dzieją. Co powinnam zrobić? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Daj link do oferty, może masz jakąś blokady od sprzedającego.

oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

https://allegro.pl/oferta/100-usd-itunes-apple-gift-card-karta-us-kod-klucz-11447138312   cos takiego chcialam zakupić... juz kiedys to kupowałam u nich

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wiesz ja tego nie chce kupić więc przechodzę tylko do takiego etapu "informacja o produkcie" i zgody na brak odstąpienia, a dalej nie idę ponieważ jest komunikat że ja przejdę 'dalej" to brak odstąpienia od umowy zakupu-zwrotu, ale mogę przejść dalej.

oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

W porzadku rozumiem. Ja wszystkie kroki odnosnie platnosci przechodzę a gdy powinnam sie laczyc z bankiem to wyskakuje taki komunikat: " Nie możesz kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami aby potwierdzić że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.  OK. Rozumiem"

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slonceko co dokładnie się pojawia gdy próbujesz opłacić to zamówienie? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Z jakiej metody płatności korzystasz?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

Probuję już roznych sposobów platnosci dokonywać...blikiem... przelewew ING i kartą ... gdy dokonuję platnosci. to wyswietla się takie coś:  " Nie możesz kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami aby potwierdzić że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.  OK. Rozumiem"  to jest caly tekst ktory otrzymuję

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slonceko w porządku, dziękuję. W takiej sytuacji napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Twoje konto jest zablokowane, więc potrzebujemy od Ciebie więcej informacji, ale na pewno pomożemy rozwiązać Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

OK, dziękuję. Już piszę...

oznacz moderatorów