anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wniosek nie chce przejść

Client:110546630
#7 Wielbiciel#

Podczas wypełniania wniosku o zwrot pieniędzy za produkt, nie byłam w stanie go przesłać. Po naciśnięciu przycisku wyślij, nic się nie wysyła. Próbowałem konwertować zdjęcia z dowodu osobistego, zmieniać powody dla których chciałabym dostać odszkodowanie, aczkolwiek nic się nie dzieje. Produkt kupiłam na allegro Lokalnie. Prosiłabym o pomoc w wypełnieniu tego wniosku 

Pozdrawiam 

Natalia

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110546630 Cześć Natalia. 🙂 Czy pracownik Allegro udostępnił Ci dostęp do wniosku (wysłał link)? Jeśli tak, to w pierwszej kolejności spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce lub przesłać wniosek z poziomu innej przeglądarki.

Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:110546630
#7 Wielbiciel#

Dobry Wieczór

Produkt został zakupiony na Allegro lokalnie, przez co nie jest wyświetlany na allegro. Mogłabyś mi podać Linka do obsługi Allegro lokalnie. Abym mogła wysłać wniosek

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110546630 Formularz do kontaktu jest ten sam dla Allegro.pl i Allegro Lokalnie. Jeśli nie  możesz wybrać produktu z listy, podaj numer oferty w treści zgłoszenia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów