Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Zamówiłem w poniedziałek jedną rzecz, która powinna przyjść w środę, co by się zgadzało z deklaracją sprzedajacego. Mamy czwartek wieczór, tracking pokazuje zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana. Mam prawo być już wściekły na sprzedawcę? Rozumiem tam opóźnienie, ale mija 3 dzień a tu nic. Napisałem wiadomość, ale coś nie odpisał. Super sprzedawca, a tu takie cyrki, ani słowa, że opóźniona, bo to i tamto..
Sprawdziłeś dokładnie bo czasami oferta wprowadza w błąd, allegro podaje czas a nie sprzedający, sprawdź w zakładce "Dostawa i płatność" Jeżeli jednak sprzedający zawinił możesz odstąpić od umowy zakupu.
Oczywiście, odpaliłem ofertę przez jakiś link żeby nie było tego snapa. Zadeklarowano wysyłkę natychmiast, więc zgadzało by się z dostawą w środę. We wtorek rano info, że przesyłka jesz że nie nadana i na tym wisi śledzenie od wtorku.
To możesz kliknąć zwrot i sprzedajacy zwróci Ci środki.
Raczej bankowi, który przelał mu pieniądze z rat allegro. A zwrócić nie mogę czegoś czego nie dostałem.
Zakup na raty?
Tak.
Z możliwości zwrotu skorzystasz zarówno zanim otrzymasz zamówienie, jak i po odebraniu przesyłki
No dobra. Tylko jeśli w tracking jest, że zarejestrowanie dane przesyłki jest równoznaczne z deklaracją wysyłki w 24h? Nie chce na nikim wieszać psów z góry, może dpd ma ileś czasu na odebranie jej od klient? Z drugiej strony brak odpowiedzi sprzedawcy też mnie zastanawia.
Co zrobisz? twój wybór, napisałem co możesz zrobić, możesz także otworzyć dyskusje a tam sprzedający ma 24godz na odpowiedź.
@bolowz12 przez cały tydzień sprzedawcy mieli problem z nadawaniem przesyłek z allegro. Może to jeden z nich
Inna mi dotarła normalnie, ale wiadomo, nie wszędzie to samo. Ja wszystko rozumiem. Ale mógł mnie powiadomić, odpisać na wiadomość.