Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słuchajcie zamawiałam kalendarz dla córki okazało sie ze przyszedł chłopięcy.zeby nie robic problemu sprzedającemu poinformowałam go o pomyłce, poinformowałam rowniez ze w związku z tym ze drugi nie dojdzie na czas po prostu kupie stacjonarnie. Po czym otrzymałam wiadomość ze musze dopłacić 40zl za ta pomyłkę. Niby rozumiem ze sprzedawca nie chce byc stratny . Ale ja w tej calej sytuacji tez nie jestem na wygranej pozycji bo w żaden sposób sie nie wzbogacam bo i tak ponosze podwójne koszty. Nie mam zbytnio możliwości leciec na już odesłać towaru wiec stwierdziłam ze po prostu zrobie z tego kalendarza prezent. Stad moje pytanie ile mam czasu na dokonanie takiej "dodatkowej opłaty" jak to wgl wygląda
A po co lecieć od razu, najpierw złóż reklamację i masz czas na odesłanie, zrób to przez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
niczego nie dopłacaj to jest jego ewidentna wina.
No tak ale szkoda mi bylo czasu wiec juz stwierdziłam że zostawię to tak jak jest bo drugi i tak nie dojdzie na czas a ten po prostu podaruje komus w prezencie. Tylko sprzedawca poinformował mnie ze mam dopłacić 40zl bo ten kalendarz ktory przez pomyłkę zapakował pracownik jest 40zl droższy.
@Client:101933601 jeśli chcesz zostawić sobie droższy produkt to dopłać, albo reklamuj i odeślij 🙂
Możesz też dokonać zwrotu o ile masz darmowy masz 14 dni na odstąpienie od odebrania + 14 dni od odstąpienia na nadanie 🙂 więc czasu kupę 🙂 oddadzą Ci kasę a kup ponownie u nich lub w sklepie inny !
Uważaj z reklamacją bo mogą wymienić i dostaniesz po czasie 🙂
@Client:101933601 Pytanie zasadnicze - pomyłka z czyjej winy?
Zamówiłaś zły kalendarz czy sprzedający wysłał Ci coś innego niż zamówiłaś?
Za co dokładnie miałaby być dopłata tych 40 zł?
Ja zamówiłam dobry .pracownik zamiast kalendarz lego friends wysłał lego star wars 🤷 Na początku chcialam zwrócić ale jak pomyślałam ile zachodu a drugi i tak by nie doszedł na czas postanowilam ze zostawie zprawe tak jak jest a ten drugi kupie stacjonarnie.poinformowałam o tym sprzedawcę a on mnie o tym ze musze dopłacić 🤷
Jego pomyłka i niczego nie dopłacaj, niech przyśle kuriera. A dopłacić możesz w zakładce "Moje zakupy": https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/cabcae0e-4a13-3c2a-bc8c-c3ad84a6b9ef
Za co niby masz dopłacić te 40 zł? Zamówiłaś dwa kalendarze, jeden jest nie dobry, drugiego nie chcesz. To raczej sprzedawca powinien ci oddać kasę za ten drugi.
Nie nie zamówiłam Jeden. Ale wysłali po prostu star wars zamiast friends. a ze ten jest droższy mam dopłacić byc może źle sie wyraziłam .
@Client:101933601 Niczego nie wymieniaj, niczego nie dopłacaj.
Na kupiony kalendarz masz 14 dniowy zwrot, sprzedający ma obowiązek zwrócić pieniądze.
Kupujesz drugi, możesz ponownie u tego samego sprzedawcy, a możesz w sklepie, problem rozwiązany.
Jeżeli chcesz ponownie kupić u tego samego sprzedawcy to tymczasem nie rozpoczynaj reklamacji lub tak zwanej dyskusji. Może ci nie chcieć więcej sprzedać.
Dobrze się wyraziłaś. Nie kazdy czyta ze zrozumieniem.
Nie musisz doplacac ale dla swietego spokoju swojego wezwij firme do odbioru wadliwego towaru w terminie jaki Tobie bedzie odpowiadac. O sposobie nie mowie. Zeby nie bylo, ze sprzedawca wysle swojego kuriera i bedziesz musiala warowac jak pies aby przekazac paczke.