anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zablokowane konto

MAMY ROZWIĄZANIE!
Tel511665692
#8 Zapaleniec#

Witam, czy szanowne allegro raczy odpowiedzieć na moje pytanie na jak długo zablokowaliście mi konto, piszę już klilka razy i nic cisza?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

@Tel511665692 Musisz kontaktować się z działem bezpieczeństwa, tu nie znamy odpowiedzi,🤗

oznacz moderatorów
Tel511665692
#8 Zapaleniec#

Proszę o link do działu bezpieczeństwa

oznacz moderatorów
Tel511665692
#8 Zapaleniec#

Dziękuję

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

W obsłudze klienta jeśli chodzi o odpowiedzi na pytania obowiązuje hierarchia , w pierwszej kolejności odpowiedzi udzielane są klientom z wykupionym pakietem smart , drugimi w kolejności są laureaci programu SS , dalej to przeciętniachy , a na końcu jak Ty z blokadami konta , jak obsłużą wszystkich wymienionych wcześniej  ,wypiją wszystkie kawy i herbaty i z nudów na pół godziny przed fajrantem może któryś z wszechmocnych zerknie na wiadomość dotyczącą blokady konta co nie jest jednoznaczne z pozytywnym zakończeniem dla użytkownika zablokowanego .

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Nie jest to prawda, zgłoszenia są obsługiwane w kolejności od najstarszych 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Agent555 znowu napiszesz ,że Cię nie lubię , ale mimo tego napisz proszę dlaczego na odpowiedź z supportu czekałem nie całą godzinkę  ,a autor wątku nie ma odpowiedzi pomimo przesłania kilku zapytań ?

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@mdrogeria  nie znam odpowiedzi na to pytanie, być może dział bezpieczeństwa odpisze za kilka dni.  

Myślę że każdy użytkownik jest traktowany tak samo i autor wątku otrzyma jednak  odpowiedż dlaczego ma zablokowane konto 

 

oznacz moderatorów