anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiony przedmiot nie zgodny z opisem

ewelinka3121
#7 Wielbiciel#

Ostatnio zakupiłam telefon Samsung Galaxy S8. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że telefon ma wadę o której nie było mowy w opisie. W opisie produktu znajdowała się informacja o niewielkiej rysce na górze ekranu, która rzeczywiście jest malutka, ale nie było NIC o dodatkowej dziurze w górnym prawym rogu ekranu telefonu. Zwróciłam telefon na własny koszt (za pobraniem, aby nie być ewentualnie oszukaną) a koszt wcześniejszej wysyłki pokryła osoba sprzedająca. Nie chce aby ta osoba dalej wprowadzała świadomie ludzi w błąd, licząc na to że ktoś machnie ręką i nie będzie chciał się zajmować zwrotem. Co w tej sytuacji zrobić? Gdzie zgłosić to jawne ukrycie tak znaczącej wady telefonu?

Pozdrawiam Ewelina

144482998_729492747701831_7314315733383842283_n.png

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Sprzedawca prawdopodobnie nie przyjmie paczki za pobraniem i ta do Ciebie wróci. Otwórz dyskusje i wyjaśnij to przy pomocy allegro. Ostrzec możesz przy pomocy negatywnego komentarza. 

oznacz moderatorów

ewelinka3121
#7 Wielbiciel#

Już otrzymałam z powrotem pieniądze. Przesyłka została przyjęta. Jestem zatem stratna niecałe 30 złotych i bogatsza o to nieprzyjemne doświadczenie 😞

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Przy zasadnej reklamacji nie możesz być nic stratna. Koszty takiej reklamacji w całości powinien pokryć sprzedawca.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ewelinka3121 Nie odsyła się towaru w ramach reklamacji i w ramach zwrotu bez podania przyczyny za pobraniem. Paczka prawdopodobnie do Ciebie wróci. Będziesz musiała ją nadać ponownie bez pobrania. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam zgłoś wady i domagaj się wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. W Dyskusji sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć i pomoże Ci tam pracownik Allegro.

Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Jeśli to nie przyniesie rozwiązania, możesz wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni.

oznacz moderatorów

ewelinka3121
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za podpowiedzi co zrobić. Przydadzą się na przyszłość, chodź mam nadzieję, że już więcej nie spotka mnie taka sytuacja. Tak jak wspomniałam już przed chwilką wyżej otrzymałam pieniądze z pobrania, co prawda jestem stratna na tym wszystkim niecałe 30 zł, ale już trudno. Chciałabym natomiast przestrzec innych przed tą osobą. Dziękuję

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wystaw komentarz negatywny.

oznacz moderatorów