anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem za towar, pieniądze pobrało z konta, a transakcja została anulowana.

mick18
#8 Zapaleniec#

Zapłaciłem za towar , pieniądze pobrało z konta a transakcja została anulowana. Sprzedający nie otrzymał wpłaty na ponad 1200zl .Gdzie mogę zgłosić problem?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

xyz96
#21 Demiurg#

Czy sam, własnoręcznie anulowałeś wpłatę? Jeśli nie, została anulowana przez operatora PayU - teraz te pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto po kilku dniach, a Ty możesz już teraz kliknąć w zakładce Kupione "Ponów płatność". Pieniądze zostaną pobrane z konta ponownie i dotrą do sprzedawcy. Niestety czasem zdarza się tak, że Allegro Finanse pobiera pieniądze i nie przekazuje ich sprzedawcom.

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Ok. Zatem zapłacę ponownie i czekam na zwrot 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mick18 Czy po zapłacie kliknąłeś Anuluj płatność? To ważne.

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Nie kliknąłem anuluj . Zrobiłem 3 płatności blikiem po czym zorientowałem się , że mam limit i nie przeszła ki płatność . Zrobiłem płatność przez payU pojawiła się fajka że jest ok przeszedlem do strony przedmiotu gdzie dalej świeciła się płatność anulowana . 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not  🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 "Zrobiłem 3 płatności blikiem po czym zorientowałem się , że mam limit i nie przeszła ki płatność". 

Czyli wciąż nie jest tak, jak sugerowałeś w innych wpisach. Klient sam zleca kolejne wpłaty, gdy karta płatności jest anulowana. 

@mick18 Jeśli zlecisz wpłatę do anulowanej karty płatności, nie rozliczy się ona poprawnie. 

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not "Zrobiłem płatność przez payU pojawiła się fajka że jest ok przeszedlem do strony przedmiotu gdzie dalej świeciła się płatność anulowana"

Klient niczego nie anulował, a po poprawnym zleceniu wpłaty przez PayU nadal miał komunikat o anulowaniu, choć pieniądze zostały pobrane.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Klient zorientował się "że ma limit i nie przeszła mu płatność" - stąd anulowanie karty płatności. Następnie wykonał do niej wpłatę. Wpłata do anulowanej karty płatności nie rozliczy się poprawnie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not No i to jest wina klienta, że po komunikacie o anulowaniu i po ponowieniu płatności, AF zabrało mu pieniądze i nie przekazało ich sprzedawcy, nadal wyświetlając ten wprowadzający w błąd komunikat, a teraz klient musi czekać kilka dni na ich zwrot? 🙂  Oj. Jeśli wpłata jest anulowana z jakiegokolwiek powodu, kupujący może ponowić płatność.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/statusy-platnosci/dlaczego-moja-wplata-ma-status-rozpoczeta-...

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Nie rozumiem... Czyli czekam na zwrot pieniędzy tak ? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mick18 Tak, pieniądze wrócą na rachunek, z którego płaciłeś. Powyższe wpisy to kolejna odsłona mojej rozmowy z @xyz96 z innych wątków. Nie musisz się nią przejmować 😉

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not Jestem po rozmowie na czacie.

Po anulowaniu płatności przez operatora pieniądze wracają na konto w ciągu 3 dni roboczych, ale jeszcze przed ich powrotem mogę ponowić płatność z poziomu zakładki kupione lub poczekać na powrót środków i dopiero wtedy ponowić płatność. Nie było mowy o karcie płatności. Mam skopiowaną całą rozmowę, mogę ją wkleić, póki co zamieszczam streszczenie 🙂

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Pieniądze wróciły , dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Formularz, który wypełniasz na Allegro podczas wyboru metody zapłaty to u nas karta płatności. Za każdym razem, gdy ponawiasz płatność, pojawia się w naszym systemie kolejna. 

Nie napisałam, że nie możesz ponowić płatności przed powrotem pieniędzy. Napisałam, że przelew wykonany do anulowanej karty płatności, nie rozliczy się poprawnie. Trzeba ponowić płatność z poziomu Allegro i wówczas wykonać przelew.  

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Rozumiem że jak miałem otwarta kartę płatności i nie przeszło blikiem i wróciłem do otwartej tej samej karty płatnisci to przelew przeszedł ale ta karta płatności zakodowała że płatność jest anulowana i dlatego najlepiej nie wracać do tej samej karty tylko lepiej ją zamknąć i rozpocząć płatność od nowa z pozycji moje zakupy.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mick18 Tak. Zostało to również szczegółowo rozpisane w Pomocy:

nat_not_0-1590832473992.png

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

agnieszka_ka88
#7 Wielbiciel#

Kupiłam przedmiot, płatność ciągle była w trakcie realizacji choć pieniądze z konta zostały pobrane. Po kontakcie ze Sprzedającym anulowałam płatność. Pieniądze nadal nie wróciły na moje konto choć minęły już 2 miesiące.

Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mick18 Tak, czekaj. Mam pytanie. Ponowiłeś płatność? Jeśli tak, to wpłata ma już status Zakończona?

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

ponowiłem dzisiaj płatność i normalnie przeszło jak zawsze. Czekam na zwrot wcześniejszej zapłaty. 

oznacz moderatorów