anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zawartość koszyka

DARC123
#2 Obserwator#

Witam,

Skompletowałem koszyk na Allegro przez komputer. Po zalogowaniu się w aplikacji nie jest widoczna zawartość  koszyka ( nie ma tych produktów co są jak loguję się na stronie. )

A inaczej nie skorzystam z Allegro Pay.

Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DARC123 Czy na pewno w obu miejscach logujesz się na to samo konto?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DARC123
#2 Obserwator#

Tak. Mam 1 konto na Allegro

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Sprawdź czy zarówno na komputerze jak i smartfonie jesteś zalogowny na tym samym koncie Allegro. 

 

Dlaczego nie możesz skorzystać z Allegro Pay na komputerze?

oznacz moderatorów

DARC123
#2 Obserwator#

przepraszam chodziło mi o Allegro Cash

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DARC123 Prześlij na adres spolecznosc@allegro.pl zrzuty ekranu, na których będzie widoczny problem oraz to, że w aplikacji i przeglądarce jesteś zalogowany na tym samym koncie. W treści wiadomości podaj link do tego wątku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DARC123 Dziękuję za przesłaną wiadomość. Jednocześnie muszę Cię prosić, żebyś w przypadku zrzutów z przeglądarki zadbał o to, by widoczna była data i godzina oraz pasek adresu. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DARC123 Zespół techniczny nie potwierdził błedów po naszej stronie. Jeśli problem nadal występuje, prośba o wylogowanie się w aplikacji i ponowne zalogowanie. Jeżeli to nie pomoże, konieczne będzie przesłanie filmiku z widokiem dodawania przedmiotów do koszyka w przeglądarce, logowania się w aplikacji i tam weryfikacji zawartości koszyka.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów