Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zwracam się już po raz któryś z kolei z uprzejmą prośbą do inpostu , otóż znowu mamy problem z paczką 600000907125751013931339 wysyłamy części do urządzeń gazowych które są zrobione z metali kolorowych , miedź , mosiądz itd kolejna koperta w tym miesiącu wraca pusta oczywiście złożyłem reklamację , kurier który był po paczki zostawił pustą kopertę i pojechał kolega zauważył jak już poszedł jego telefon wyłączony proszę inposta o odniesienie się do sytuacji foliopak w którym był produkt z małą dziurą towaru brak
@mediagaz
W zaistniałej sytuacji prosimy o spisanie protokołu szkody oraz złożenie reklamacji do wskazanej przesyłki.
Protokół szkody spisać można poprzez skorzystanie ze strony: https://inpost.pl/protokol
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
mediagaz a któż to wysyła w folipoaku metalowe elementy , zdaj sobie sprawę ,że paczki ocierają się o siebie i niewiele trzeba . Kawałek starego kartonu z pewnością zapobiegłby zaistniałej sytuacji .Już tu pisałem o podobnej sytuacji jaka mine spotkała , o dziwo / chylę głowę przed Inpostem / . Po złożonej reklamacji uciekinier z koperty odnalazł się i wrócił do mnie po 2 tygodniach .Nauczka na przyszłość .
klient odesłał zwrot w foliopaku
Czyli zwrot, za zapakowanie produktu w tej sytuacji odpowiada kupujący.