anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zrobiłem zakup, zapłaciłem, dostałem potwierdzenie o zapłacie i terminie dostawy, a na drugi dzień w

Idź do rozwiązania
optykmista2
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem zakup, zapłaciłem, dostałem potwierdzenie o zapłacie i terminie dostawy, a na drugi dzień wiadomość, że opłata online nie została zrealizowana z powodu jakiegoś błędu. no i "zapłać teraz",

Sprawdziłem bank - pieniądze poszły, po czym wysłałem kopie tych wiadomości do sprzedającego- bez odpowiedzi.

Dziś wiadomość z DPD Belgia, że przesyłka będzie po południu. 

Zaraz potem wiadomość - że przesyła anulowana, bo sprzedający nie ma zapłaty, pieniądze mi zwrócą

i w tym emailu odsyłają mnie chyba w trzech punktach abym kliknął i czegoś się dowiedział, reklamował ..

Wiadomość wygląda identycznie jak z allegro.

Nie jestem często kupującym na allegro, ale wydaje mi się, że dobrze by byłó aby po takich wiadomościach 

nie panikować i nie płacić.

Sprawdzić kilka razy, skontaktować się ze sprzedającym - nie dawajcie się "nabrać"

 

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@optykmista2 myślę, że problemy z komunikacją mogą wynikać z tego, że złozyłeś dwa zamówienia. 
Zamówienie nr 1f16e180-33af-11ed-8eaf-85f7e26c89da zostało anulowane, ponieważ płatność ma status "nieudana", natomiast płatność w zamówieniu nr c8fd7811-339d-11ed-b409-71bdb9410224 się powiodła, przesyłka została nadana i przekazana za granicę. 
Jeśli masz wątpliowści odnośnie przesłanych wiadomości e-mail, prześlij je proszę za pomocą opcji [przekaż dalje] na adres phishing@allegro.pl 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
optykmista2
#7 Wielbiciel#

                        Witam !

 

 Myślę, że na pewno tak było.

                      Dzięki .

 

oznacz moderatorów