anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłam towar do sprzedawcy w końcu stycznia 2023 i nie dostałam zwrotu pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Lyszczynka1
#7 Wielbiciel#

Zwróciłam towar do sprzedawcy w końcu stycznia 2023 i do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy

Dostawca twierdzi, że wysłała je do Allegro na początku lutego. Nie mam ich na koncie

Czy jest możliwe sprawdzenie czy dostawca faktycznie te pieniądze wysłał?

Już ponad miesiąc walczę o swoje pieniądze

Chodzi o poniższą ofertę

Dodam tylko, że zwrot nastąpił, ponieważ artykuł był wystawiony jako srebro, a okazało się, ze nie jest srebrem, więc jak dla mnie jawne oszustwo

Rozpoczęłam dyskusję w tym temacie. Sprzedający pokazał mi, screena, że pieniądze wyszły, a ja w swojej naiwności uwierzyłam i zamknęłam dyskusję

 

Lyszczynka1_0-1678452746050.png

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Lyszczynka1 dobrze sprawdzałeś konto z którego płaciłeś? Dostałeś email od allegro o zwrocie pieniędzy?

oznacz moderatorów
Lyszczynka1
#7 Wielbiciel#

Nie mogę znaleźć w skrzynce żadnej informacji o zwrocie

Konto sprawdzałam kilka razy. Zwrotu nie ma

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  zaczekaj na pomoc .

oznacz moderatorów
Lyszczynka1
#7 Wielbiciel#

Wysłała mi coś takiego, dlatego wzięłam to za dobrą monetę

Lyszczynka1_0-1678467636799.png

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Lyszczynka1 wszystko jest w porządku, więc nie musisz się martwić. Sprzedająca prawidłowo zleciła zwrot środków za to zamówienie 06.02.2023, ale z uwagi na to, że płaciłaś za ten przedmiot przez Allegro Pay, pieniądze nie wróciły na Twoje konto, tylko zwiększyły środki Twoje środki dostępne w usłudze na kolejne zakupy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ to się robi nagminne , może wartałoby do klientów wysyłać stosowną informację po zwrocie .

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria W chwili gdy sprzedający zleca zwrot kupujący otrzymuje powiadomienie mailowe. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ takie zwykłe jak wszyscy i nie dziwne ,że potem klienci szukają środków na koncie , a można by dodać Twoją formułkę ,,jeśli płaciłaś za ten przedmiot przez Allegro Pay, pieniądze nie wrócą na Twoje konto, tylko zwiększą  Twoje środki dostępne w usłudze na kolejne zakupy.

...trochę zmodyfikowałem ,,

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@mdrogeria nikt tego nie przeczyta, spokojnie. 

Skoro spora część osób nawet nie sprawdza czy otrzymała zwrot pieniędzy, paczek widmo leży u mnie całe pudło, jeszcze NIGDY nikt się nie odezwał. 

oznacz moderatorów
Lyszczynka1
#7 Wielbiciel#

Nie bardzo rozumiem. Korzystając  z allegro pay muszę to spłacić. Czy działa to w taki sposób, że o tę nadmiarową kwotę umniejsza mi płatność? 

oznacz moderatorów
FenomenoVero
#11 Animator#

Jeśli pokazał screena tam jest numer zwrotu środków ten numerek podaj pracownikom Allegro niech sprawdzą na czym stoi sprawa.

Czym płaciłaś jeśli PayU zazwyczaj do 24h pieniądze są u ciebie w przelewy24 to nawet do 7 dni ale zazwyczaj szybciej - i w transakcji na koncie pisze od PayU/przelwy nie zwrot od sprzedawcy.

także powinnać dostać e-mail o zwrocie przez sprzedawce od Allegro na podstawie screena poszukaj skrzynke e-mailową co do tej daty i sprawdź czy taką informację dostałaś w ciągu kilku godzin od momentu dokonania zwrotu przez sprzedawce.

oznacz moderatorów
Lyszczynka1
#7 Wielbiciel#

Przysłała mi coś takiego

Płaciłam z Allegro Pay, ale po trzech dniach spłąciłam.

Nie wiem teraz czy płatność przez Allegro Pay ma tutaj znaczenie?

 

 

Lyszczynka1_0-1678467329432.png

 

oznacz moderatorów