anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrócony i uszkodzony towar w transporcie InPost

123bronek
#7 Wielbiciel#

Login, hurtglicner,

xtp2i40tkm@allegromail.pl

Zwrot towaru został uszkodzony w transporcie mój login 123bronek

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Miło, ze informujesz ale tutaj jest forum. W ofercie powinieneś znaleźć kontakt do sprzedającego.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@123bronek napisz jaśniej, zrobiłeś zwrot do sprzedawcy i się uszkodziło czy dostałeś uszkodzone w transporcie i zwróciłeś ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Sprzedales jako firma czy prywatny?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@123bronek sprawdziłam Twój zakup i jako powód zwrotu wskazałeś "nie pasuje mi", więc jest to odstąpienie od umowy. Dlatego też jeśli przesyłka zwrotna została uszkodzona, co miało wpływ na towar, wówczas to  sprzedający musi zadecydować, czy towar został uszkodzony w transporcie, czy jednak to Ty jako kupujący użyłeś towaru w sposób wykraczający poza konieczny lub nieprawidłowo go zapakowałeś. 

Jeśli towar rzeczywiście został uszkodzony w transporcie, wówczas sprzedający powinien zwrócić Ci pełną kwotę zamówienia, a do przewoźnika złożyć reklamację. Natomiast jeśli przewoźnik nie potwierdzi, że przesyłka została uszkodzona w transporcie i odrzuci reklamację, ponieważ źle zapakowałeś towar, wówczas sprzedawca może żądać od Ciebie odszkodowania.

Jeśli zdaniem sprzedającego to Ty jako kupujący uszkodziłeś towar lub źle go zabezpieczyłeś, może pomniejszyć kwotę zwrotu dla Ciebie na podstawie: Art. 34.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W każdej z tych sytuacji powinieneś skontaktować się jednak bezpośrednio ze sprzedającym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów