anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot a anulowanie

waldemarq
#1 Nowicjusz#

Zrobiłem zakup, ale sklep spóźnił się z wysyłką i chciałem go anulować. Ponieważ sklep nie odpowiadał, zrobiłem zwrot i system wygenerował mi kod zwrotu, ale towar jest u sprzedawcy. Teraz sprzedawca napisał mi, że mam anulować zakup, wtedy pieniądze wrócą automatycznie na konto. Jak w takim razie mam cofnąć zwrot i zrobić anulowanie zamówienia skoro takiej pozycji nie ma w szczegółach zakupu (jest tylko zwrot).

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@waldemarq Nie możesz już anulować zamówienia w naszym systemie. Sprzedający powinien Ci zwrócić pieniądze, jeśli go nie zrealizował. W przypadku problemów rozpocznij dyskusję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

waldemarq
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za informację. 

oznacz moderatorów