anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kilku produktów a kod zwrotu

petrus86
#2 Obserwator#

Witam,

chciałbym się dowiedzieć jak wygląda zwrot kilku towarów u jednego sprzedawcy.

Sprawa wyglada następująco: sprzedawca wysłał mi niepasujące etui do telefonu, więc wygenerowałem kod zwrotu (na paczkomat) i paczka została zwrócona. Sprzedawca oddał pieniądze.

W międzyczasie rozmyśliłem się co do szkła hartowanego i chciałbym je też zwrócić.

Moje pytanie brzmi czy jeżeli teraz wypełnie zgłoszenie zwrotu na szkło hartowane, to czy wygeneruje się nowy (drugi) kod zwrotu do paczkomatu czy też będę musiał paczkę nadać we własnym zakresie?

W sensie czy na każdy pojedyńczy produkt zakupiony u jednego sprzedawcy, generowany jest oddzielny kod zwrotu?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@petrus86 masz jeden zwrot darmowy w ramach smart na jeden zakup, kolejny musisz nadać na swój koszt 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

petrus86
#2 Obserwator#

Tyle, że nie korzystam ze smart. Sprzedawca miał oznaczony darmowy zwrot.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@petrus86 płaciłeś za przesyłkę ? był to pewnie paczkomat więc tak samo masz tylko jedne darmowy zwrot w ramach zamówienia, jak chcesz kolejne produkty odesłać to na własny koszt 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@petrus86 Nie, do jednej przesyłki ( paczki) - jeden darmowy kod. W dalszym ciagu mozesz zwrócić jeśli nie minął termin 14 dni, ale już na swój koszt.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

petrus86
#2 Obserwator#

Dziękuję za wyjaśnienie.

oznacz moderatorów