anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów

Client:61961091
#1 Nowicjusz#

Sprzedawca zadzwonił do mnie z prośbą o usunięcie negatywnego komentarza, mówiąc że produkt był wysłany z wadliwej partii, poprosił o usunięcie negatywnego komentarza w zamian  zaproponował zwrot kosztów bez konieczności odsylania produktu. Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy.. Skoro mam 14 dni na usunięcie komentarza pozniej usunie się automatycznie?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:61961091  nie usunie się automatycznie 🙂  Skoro był wadliwy było reklamować a nie walić od razu negatywa 😉  Napisz że usuniesz jak otrzymasz kasę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:61961091 Nie usunie się automatycznie. Niczego nie usuwaj jeżeli komentarz był zasadny, nawet za kasę. Ostrzeżesz tym innych kupujących przed problemami transakcyjnymi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:61961091 Oj nie usuwa się po 14 dniach "negatyw". Jak nie odzywa się to otwórz z dyskusję. Ma on 24 godz na odpowiedź:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów