Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Anulowałam zakup po jego opłaceniu, jutro mija 14 dni od anulowania i do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, ponieważ sprzedawca twierdzi że nie dostał mojej wpłaty i mam się kontaktować z Allegro w sprawie zwrotu.
Proszę moderatorów: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o sprawdzenie czy sprzedawca otrzymał moją wpłatę.
Numer zamówienia: 22ae8441-32b3-11ec-9799-554e9c4bc024
@cewa22 W zakładce Moje zakupy kliknij Szczegóły zakupu, a potem Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź status wpłaty. Zakończona - sprzedawca pieniądze otrzymał. Anulowana - pieniądze powinny wrócić na Twoje konto w ciągu 3 dni od anulowania. Sprawdź konto bankowe.
Mam status zakończona, czyli sprzedawca delikatnie mówiąc mija się z prawdą?
@cewa22 Tak. Otwórz mu spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko wpłatę zwróci. Jeśli nie możesz otworzyć sporu, napisz w tej sprawie do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie - sprzedawca otrzyma ponaglenie.
@cewa22, również widzę, że status płatności jest zakończony (wybrałaś przelew tradycyjny). Jeśli wszystkie dane w przelewie tradycyjnym zostały wskazane poprawnie, Sprzedający powinen mieć te środki na koncie. Aby to zweryfikować, zachęcam Cię do skontaktowania się z nim i przesłania mu potwierdzenia wykonania przelewu.
Wybrałam przelew tradycyjny ale opłacałam go z konta bankowego przez PayU, wcześniej już wysłałam potwierdzenie przelewu sprzedającemu. On jednak twierdzi że wpłaty nie dostał.