Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam pytania, które chcę zwrócić, ale jak mogę dokonać zwrotu, który wybiorę, zwrócę go sam. jaki jest następny krok? czy powinienem używać z pocta Polska lub w poście mógłbyś pomóc, proszę?
I have only one option
@Client:104549781 Cześć 🙂 Był to zakup bez smarta. Jeśli chodzi o zwrot - musisz odesłać produkt we własnym zakresie (na poczcie, w Paczkomacie, u brokera kurierskiego). Paczkę nadaj na wyświetlony adres, a na przesyłce napisz podany numer zwrotu.
Możesz również skorzystać z płatnego zwrotu do Paczkomatu InPost InPost: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-skorzystac-z-platnych-metod-...
Czy powinienem napisać kod zwrotny? masz na myśli to
@Client:104549781 Kod zwroty napisz na kartonie, w którym wyślesz zwracany towar. 🙂
A skąd kod jak wysyła we własnym zakresie?
I to chyba nie do końca prawda. Bo danych dostał tyle, że tylko na pocztę styknie. Jak robiłam taki zwrot to było to samo, musiałam pisać do sprzedającego po maila i telefon dla inpostu !!! To są podstawowe informacje do zwrotu i powinny być udostępnione...
Twój tekst napisany jest przez translator, wiec skoro dokonałeś zakupu za granicą, to chyba jedyna forma wysyłki zwrotu to Poczta Polska. Jeśli jesteś na terytorium Polski i chcesz dokonać zwrotu to lepiej będzie wysłać to Inpost przez Paczkomat, ale też możesz to zwrócić w placówce Poczty Polskiej, obie metody są za darmo jeśli zwracasz wewnątrz Polski.