anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru i zwrot za kupon

MAMY ROZWIĄZANIE!
MikroLITY
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Sprawa jest dość skomplikowana, ale chcę ją szybko załatwić.

 

1) Klientka zamawia produkt, ale go nie odbiera:

0e7b0e90-cf37-11ed-820b-29d5aac6bf9d
 
2) Zanim produkt z powyższego zamówienia wraca Klientka robi drugie zamówienie:
 
87108320-d118-11ed-bc52-7337fb14ea1e
 
Kontaktuje się ze mną i mówi, że tego pierwszego nie zdążyła odebrać i robi zwrot.
 
Ale pomyliła się i zamiast zrobić zwrot zamówienia 0e7b0e90-cf37-11ed-820b-29d5aac6bf9d to kliknęła:
 
87108320-d118-11ed-bc52-7337fb14ea1e
 
Ponieważ to jest ten sam produkt i te same koszta, to już nie próbuję z nią tego wyjaśniać tylko zwracam kwotę z zamówienia: 87108320-d118-11ed-bc52-7337fb14ea1e
 
I teraz robi się problem, bo wynika, że ona korzystała z jakiegoś kuponu i od Allegro nie dostała pełnej kwoty (46,98 zł), tylko 26 zł i chce ode mnie dopłaty 20 zł, bo podobno kupon był czasowy i przepadł.
 
Chcę ten temat zamknąć, więc proszę tylko o potwierdzenie, że kupon za zamówienie nr 87108320-d118-11ed-bc52-7337fb14ea1e przepadł bezpowrotnie (oddam jej za kupon).
 
Co prawda kliknęła dzisiaj zwrot i za to zamówienie (0e7b0e90-cf37-11ed-820b-29d5aac6bf9d), ale chce 20 zł (chciałem zwrot produktu bez względu na stan i zwrot całości z mojej strony, ale Ona twierdzi, że już tego nie ma).
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY Cześć! Rzeczywiście klientka skorzystała z kuponu na 20 złotych w zamówieniu 87108320-d118-11ed-bc52-7337fb14ea1e. Skontaktuję się z odpowiednim zespołem i sprawdzę, jakie mamy możliwości w tej sytuacji. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

@ko_alka

Przepraszam, że naciskam: czy coś wiadomo już w tej sprawie?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MikroLITY kupon powinien wrócić i być do wykorzystania przez 14 dni, jak przepadł to już problem klienta, zapoznał się regulaminem kuponów !!! 

  1. W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od Transakcji, w której Uczestnik wykorzystał Kupon promocyjny, wraz ze zwrotem środków od Sprzedającego, Uczestnik otrzyma zwrot Kuponu promocyjnego, którego nominał odpowiadać będzie niepokrytej części kwoty zwracanej przez Sprzedającego w ramach realizowanego odstąpienia w ramach tej transakcji. Okres ważności zwróconego Kuponu promocyjnego wynosi 14 dni liczonych od dnia jego zwrotu. Jeżeli Uczestnik odstąpił od Transakcji, w ramach której wykorzystał Kupon promocyjny na zakup większej liczby Towarów, a odstąpienie dotyczy tylko części z nich, Uczestnik otrzyma zwrot Kuponu promocyjnego, którego nominał odpowiadać będzie niepokrytej części kwoty zwracanej przez Sprzedającego w związku ze skutecznym odstąpieniem Uczestnika od umowy zawartej w ramach tej transakcji.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 przeczytałeś po łepkach , sprawa jes bardziej skoplikowana 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria przeczytałem dokładnie 🙂 

Zamówił 2 razy to samo a zwrócił zamiast pierwszego ( zapłata bez kupony ) zwrócił drugi ( płatny kuponem i przelewem ) problem klienta, obydwa produkty są takie same, więc pewnie przeoczył kupon który zgodnie z regulamin który zatwierdził przepada po 14 dniach 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

Okazuje się, że kupon wrócił do tej Pani, ale Pani nie zauważyła(???):

 

"X, przy zakupie skorzystała Pani z kuponu, dlatego też w momencie gdy Sprzedający dokonał zwrotu pieniędzy. Wykorzystany kupon odświeżył się na Pani koncie w zakładce "Kupony". Będzie on również widoczny w sekcji "Twoje zniżki" w momencie dokonywania zakupu. Kupon jednak jest ważny przez 14 dni od momentu dokonania zwrotu pieniędzy przez Sprzedającego, jeżeli nie planuje Pani zakupów w tym czasie na przyszłość proszę o kontakt z dedykowanym zespołem pod linkiem poniżej :"

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY tak, zgadza się. Kupon wrócił na konto klientki. Jeśli nie wykorzysta go w terminie jego ważności, niech skontaktuje się z nami przez formularz. Otrzyma wtedy monety. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów