Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dość często do wymiany korespondencji dołącza Allina. Jako, że w zwrotach towaru jest pewna luka, to Allina wyciąga niewłaściwe wnioski. Mianowicie chodzi mi o zakup produktów, które miały zostać wysłane z Chin, ale nie dotarły. Po zapytaniu sprzedawcy o produkt, sprzedawca uczciwie poinformował, że towar został zwrócony do magazynu z powodu błędnego adresu. To jest cokolwiek dziwne, ponieważ Allegro podaje adres kompletny i wystarczy go skopiować. No, ale przyjąłem do wiadomości. Sprzedawca sam zaoferował się do zwrotu należności. Allina w trakcie wymiany korespondencji wtrąca się, tak jakbym działa poza Allegro. W związku z tym oficjalnie "dokonałem zwrotu towaru", którego nigdy nie otrzymałem, podając jako powód p: nie dotarł na czas. Skoro nie dotarł, więc jakiego grzyba Allina mi pisze :
Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź.
Pytasz o zamówienie 20 KAMIENIE DO MASAŻU GORĄCE OPIEKA Z... z dnia 2024-02-11.
Twoja paczka jeszcze nie dotarła jeszcze do sprzedającego. Ma on maksymalnie 14 dni na zwrócenie Ci pieniędzy za zamówienie oraz najtańszą metodę zwrotu w ofercie. Może się jednak wstrzymać, dopóki nie otrzyma Twojej przesyłki.
Jeśli trwa to dłużej niż zwykle, napisz do doradcy, który skontaktuje się z przewoźnikiem.
a wcześniej :
Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź.
Pytasz o zamówienie 20 KAMIENIE DO MASAŻU GORĄCE OPIEKA Z... z dnia 2024-02-11.
Twoja paczka jeszcze nie dotarła jeszcze do sprzedającego. Ma on maksymalnie 14 dni na zwrócenie Ci pieniędzy za zamówienie oraz najtańszą metodę zwrotu w ofercie. Może się jednak wstrzymać, dopóki nie otrzyma Twojej przesyłki.
Jeśli trwa to dłużej niż zwykle, napisz do doradcy, który skontaktuje się z przewoźnikiem.
Z tym, że wcześniej to ja tylko zapytałem sprzedającego o to gdzie jest moje zamówienie, na co otrzymałem odpowiedź, że nie ma i proponuje zwrot pieniędzy. Nie chce być traktowany jak intruz, który coś chce zamówić na "lewo" Obok opcji : nie dotarł na czas powinna być opcja: nie otrzymałem zamówienia, bez generowania kodu zwrotu czy to przez InPost, czy Pocztę Polska. Co mam niby zwrócić ?
@bajcia Dziękuję za Twoje uwagi.
Narzędzie, jakim jest czatbot, jest wciąż rozwijane. Z czasem odpowiedzi Alliny będą bardziej pomocne.
Niemniej opcja zwrotu z powodu nie otrzymania produktu powinna również być. Sprzedawca nie mógłby się tłumaczyć oczekiwaniem na zwracany produkt i tym bardziej przedłużać do 14-dni zwrotu środków. Przecież to nie jest zwrot towaru zakupionego poza lokalem, tylko rozwiązanie umowy z tytułu jednostronnego jej niedotrzymania.
Oczywiście, kupujący ma prawo w każdym momencie na zwrot zgodnie z prawem w określonym czasie14dni.
to jest oczywiste, tylko postaraj się zrozumieć o czym napisałem : Ja nie mam czego zwracać, ponieważ nie otrzymałem towaru i go nie otrzymam. A przy okazji mam pytanie z innej beczki. Ja mam smart, sprzedawca nie oferuje towaru w Smart, natomiast wysyła na swój koszt. Ewentualny zwrot do sprzedawcy mieści się w moim Smarcie, czy będę musiał pokryć koszty wysyłki zwrotnej ?
Wiem, wielokrotnie był tu poruszany ten problem, możesz zwrócić nawet jak nie wysłał go sprzedający, a nie ma anulowania ponieważ status jego się zmienił (czasem szybko to się dzieje ...z automatu).
Zauważyłem, że niektórzy sprzedawcy z automatu dają status uniemożliwiający anulowanie zakupu nawet po minucie od zakończenia transakcji.
A czy Ty nie wiesz, że ta Allina to nie istnieje? To jest program komputerowy, który nigdy realnie i ze zdrowym rozsądkiem nie odpowie Ci na zadany temat.
Zakup możesz zawsze anulować, jak nie masz takiej opcji, to dokonujesz zwrotu przed wysyłką i sprawa załatwiona, z tym akurat nie ma problemu.
Ależ oczywiście, że wiem. W końcu to chatbot i generalnie jak każdy i jak dotąd wszędzie( poza euro rtv agd, bo ten od razu łączy z konsultantem) jest jak na razie nieprzydatny i jedynie co, to zajmuje niepotrzebnie czas i ewentualnie wprowadza w błąd. Moim postem nie miałem zamiaru udowadniać wyższości chatbotów nad konsultantami, tylko wskazać, że brak opcji zwrotu z powodu nie otrzymania przesyłki jest powodem ewentualnych komplikacji i głupot jakie wypisuje chatbot, bo nie mając w swoim oprogramowaniu takiej opcji, szuka innych rozwiązań. Udało mi się dokonać zwrotu (sprzedawca zawróci przesyłkę. Wysłał mimo prośby o anulowanie i zażądał potwierdzenia poprzez właśnie klik zwrotu) . Nie lubię zwracać zamówionych towarów, ale tym razem tak wyszło. Powinienem najpierw poszukać informacji o montażu, a następnie kupić, a nie odwrotnie. Temat z mojej strony wyjaśniony
Te BOTy się uczą tylko pytanie czy kiedykolwiek się nauczą?