anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zwrotu przez PayPro

Stoned90
#7 Wielbiciel#

Kilkanaście dni temu zamówiłam książkę, która nie dotarła w wyznaczonym terminie. Sprzedawca niezwłocznie zwrócił mi środki, kiedy zgłosiłam mu ten fakt, ale po kilku dniach książka jednak do mnie dotarła. Chcąc być uczciwa wykonałam ponowny zwrot środków do nadawcy, ale Sprzedawca do dzisiaj nie otrzymał środków (dzisiaj mija 4 dzień od przelewu).

Zwrot zarówno na moje konto, jak i na konto Sprzedającego został wykonany przez PayPro, myślałam, że w ten sposób środki zostaną zwrócone najszybciej i najjaśniej, ale teraz zaczynam myśleć, że trafiły one tylko do PayPro, a nie do Sprzedającego.

Nie chciałabym płacić dwa razy za ten sam przedmiot, proszę o pomoc jak odzyskać te środki, lub jak sprawić, by dotarły do Sprzedającego.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Stoned90 Skontaktuj się z PayPro, podaj dane tego przelewu i poproś o wyjaśnienie. Ewentualnie podaj tam swój nr konta do zwrotu wpłaty. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Stoned90 Taki zwrot nie rozliczy się jako ponowna płatność. Prześlij potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów