Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jedno pytanie. Jaki jest sens automatycznego przenoszenia produktów do konkretnych kategorii [za co czasami można załapać nawet ostrzeżenie na allegro], jeśli i tak często nie można połączyć tej przeniesionej już oferty z katalogiem? A dlaczego? Bo w katalogu widnieje zupełnie inna kategoria! Ktoś kiedyś wrzucił sobie przykładowe gwizdki urodzinowe do kapeluszy [legit sytuacja] i w kapeluszach muszą być - póki nie zgłoszę sama błędu? Przykładów jest masa i ciągle je zgłaszam, ale jaki to ma sens, jeśli tego są setki?
Mogę podać przykład, jest ich mnóstwo, ale to bardziej skarżenie się na kretyński system. 😕
+ w sumie mam trochę maili o przeniesieniu moich ofert do innych kategorii i zabrałabym się za to, ale nie wiem nawet, czy mi się to opłaca i czy czasem nie zepsuję więcej niż naprawię XD dramat
@Methrylis Produkty są dodawane do katalogu przez sprzedających, którym nie zawsze udaje się uniknąć błędów. Dobrze, że je zgłaszasz przez odpowiedni formularz. Z czasem jednak takich przypadków będzie coraz mniej. Katalog będzie funkcjonował jako ułatwienie w korzystaniu z Serwisu. Nie ukrywamy, że nie uda się tego osiągnąć bez wysiłku również z Waszej strony.
@nat_not ale w tym właśnie problem, że cały ten katalog to jest wyłącznie NASZ wysiłek. Wy tylko rzucacie nas na głęboką wodę, wciskacie kolejne wymogi z kosmosu i patrzycie sobie, jak się z tym użeramy. Bo widzieć tyle skarg i nawet terminu nie przedłużyć? Przecież doskonale widać po ilości błędów, że tego 1 sierpnia będzie tu zupełny chaos.
@nat_not To nie sprzedawcą zależy na tym katalogu tak bardzo jak Wam i to Wy powinniście zadbać o to by rozwijać go bez szkody dla tych którzy będą z niego korzystać . Sprzedawcy na allegro już odpowiadają prawie za wszystko i jak się uda na jakimś nowym rozwiązaniem zapanować to szybko dostajemy nowe wyzwania na których nic nie zyskujemy a jedynie wielu liczy tylko straty.
najlepsze (a raczej najgorsze) w tym wszystkim jest to, że to sprzedawcom za wszystko się obrywa, za złe skatalogowanie produktu przez allegro - też. Bo jak wytłumaczyć klientowi, że wieczorem jednego dnia jeszcze oferta miała tytuł zawierający 1 szt gwizdków, ale w nocy allegro sobie trzasnęło połączenie z 10 gwizdkami [bo tak], sprzedawca nawet nie zdąży tego zauważyć, bo powiadomienia albo nie przychodzą, albo przychodzą z opóźnieniem, a klient to kupił i potem się burzy, że on w ofercie miał 10, a nie 1. I kto za to odpowiada? No nie allegro przecież
"Produkty są dodawane do katalogu przez sprzedających, którym nie zawsze udaje się uniknąć błędów."
Wydaje mi się że nie bardzo wiesz o czym piszesz, po zgłoszeniu błędów w produkcie nie dotyczących kategorii nie wiadomo dlaczego produkt jest przenoszony do innej. Czyli jednak ktoś tam u was macza w tym palce.
"Z czasem jednak takich przypadków będzie coraz mniej."
Jestem pewien że nie wiesz o czym piszesz, błędów będzie coraz więcej a przekonacie się o tym po 1 sierpnia.
"Katalog będzie funkcjonował jako ułatwienie w korzystaniu z Serwisu."
Skąd ta pewność? Na razie działa wprost przeciwnie.
"Nie ukrywamy, że nie uda się tego osiągnąć bez wysiłku również z Waszej strony."
Maile od was świadczą o zupełnie czymś innym. "Udało nam się połączyć już 80%...". Wam?
@Nad_Pilica " Wydaje mi się że nie bardzo wiesz o czym piszesz, po zgłoszeniu błędów w produkcie nie dotyczących kategorii nie wiadomo dlaczego produkt jest przenoszony do innej." - dokładnie o to chodzi. Allegro wie lepiej, więc przenosi mi połączony produkt do innej kategorii, tym samym rozłączając go z katalogiem. To jest wojenka allegro vs allegro, a my musimy sterczeć pośrodku i sprzątać cały ten syf.
Gdyby od samego początku produktyzacji Allegro upoważniało tylko zweryfikowanych producentów do tworzenia produktów w katalogu, to nie byłoby takiego bajzlu, przynajmniej nie w takim stopniu.
Tak to jest jak się najpierw wprowadza, potem analizuje 🙂
@DarkStoorM analizy tu chyba nadal brak XD To chyba jest kolejność "wprowadź -> obserwuj -> myśl -> analizuj". Allegro dotarło tylko do drugiego etapu.
Zgłaszać, zgłaszać. Tylko szkoda, że się nie da
Właśnie mi dzisiaj Allegro odpięło mi wosk koloryzujący do lakieru z kategorii pięlegnaca nadwozia -> woski bo wg tego czegoś (TEDOC) jest to preparat do profili zamkniętych.
Napisałam już przez formularz, ale przypuszczam psu na budę to pisanie