Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, podpowie ktoś w czym tkwi problem przy próbie dodania nowego produktu?
Wszystko sprawdzone po kilka-kilkanaście razy i w każdym przypadku wyskakuje ten sam błąd…
Już nawet próbowałem wybierać podobny produkt i nadal tak samo dokładnie ten sam komunikat,
tak jak by coś padło w systemie🫠
O pracach serwisowych chyba nie było żadnych zapowiedzi 🤔
@Wladyslawpriv tu prace serwisowe są cały czas, wszystkie zmiany wprowadzają na funkcjonującej platformie 😄
Cóż, zamykam temat, w końcu się udało, co prawda musiałem połączyć z produktem tylko podobnym temu który sprzedaje więc niestety żadne dane się nie zgadzają… i jak tylko coś zmieniam odrazu wszystko się psuje (pola do wpisywania w ogóle mi zaczynają skakać góra-dół 🫠…)
@Wladyslawpriv Jeśli dane w produkcie oraz ofercie się różnią, to taka oferta może prowadzić do problemów transakcyjnych. Postaram się pomóc w rozwiązaniu tej kwestii. Proszę, wyślij na adres spolecznosc@allegro.pl krótkie nagranie, przedstawiające problem z formularzem. W wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku, numer oferty, której to dotyczy oraz brakującą wartość dla parametru "model". Przekażę odpowiednie zgłoszenie do naszego Działu Technicznego.