Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,wczoraj zamówiłam towar o wartości 36.98 razem z przesyłką, a po kilku godzinach anulowałam ponieważ znalazłam tańszy. Mimo informacji o anulowaniu zamówienia towar został wysłany. Na wiadomość sprzedający nie odpowiada, a na tel, info: "nr abonenta został zmieniony" Co mam zrobić?
Towar wysłany to co znaczy że opłaciłeś transakcje a potem znalazłeś tańszy ?
Tak
@niki2_2006 Jeśli po anulowaniu sprzedawca wysłał towar, nie odbieraj go, nie masz takiego obowiązku. Sprzedawca zrobił to na własny koszt i własne ryzyko. Powinien Ci zwrócić całą wpłaconą kwotę. Jeśli anulowałeś po wysyłce, sprzedawca też musi Ci zwrócić pieniądze, ale może potrącić koszt powrotu paczki do niego.
Jeśli nie możesz się skontaktować ze sprzedawcą, zrób to prze ten formularz https://allegro.pl/dyskusje/nowa to bardzo skuteczna metoda 🙂
@xyz96 Nie wprowadzaj w błąd bo narażasz go na koszty 🙂 zakupił na lokalnie pewnie od osoby prywatnej, a tam nie ma opcji anulowanie 🙂
@kostas11 Witam,wczoraj zamówiłam towar o wartości 36.98 razem z przesyłką, a po kilku godzinach anulowałam
Masz pewność, że na Lokalnie, masz pewność, że od osoby prywatnej? Ja nie mam.
Jest opcja anuluj dlatego z niej skorzystałam
Anulowałam wczoraj, a wysłane zostało dzisiaj. Chciałam zadzwonić ale nr telefonu jest zmieniony
@niki2_2006 jak zakup od osoby prywatnej nie ma czegoś takiego jak anulowałem, zakup to zakup prawnie zawarta umowa jedynie przy zakupie od firmy możesz odstąpić w ciągu 14 dni
Na lokalnie nie ma opcji anulowania 🙂
Zakup od firmy nie jest wystarczającym warunkiem możliwości zwrotu.
Zakupiłeś jako konsument?
@niki2_2006 Hm...36,98zł razem z przesyłką. Zastanawia mnie, o ile tańszy był ten z innej aukcji, skoro znalazłaś go po kilku godzinach i anulowałaś pierwszy zakup...
Tak jak inni piszą, jak to był zakup od osoby prywatnej to nic nie zrobisz. Nie przysługuje tu odstąpienie od umowy. A jeśli od firmy, to jest tak jak napisał @xyz96
Jeśli zakupił od firmy na firmę to też nie ma zwrotu dostępnego. Dlaczego nikt nie bierze tego pod uwagę?
Widzę mocną dyskudję i nawet ta sama osoba zadaje pytanie i sama na nie odpowiada. Dokąd to zmierza????
Kogo masz na myśli?
No cóż... zdarzają się ludzie, którzy za 20gr będą gnać pchłę przez 5km.
Częste postrzeganie sprzedającego - siedzi gość(sprzedawca) w magazynie przez 24h/dobę z laptopem na kolanach. Cały czas sprawdza info o transakcjach i wiadomości od kupujących. Oczywiście słuchawka w uchu przez 24h/dobę - nieodebranie tel od klienta to poważne przestępstwo. Pojawi się zamówienie - goni pakować. Za chwilę anulowanie - co tam, ma czas, leci rozpakować, wysyła do All FZP, potem odwołania, ale ma czas....
Czy to , że ktoś znalazł tańszą ofertę o kilka zł tańszą może być powodem do odstąpienia od umowy? Kupuję na Allegro od początku. Jestem odpowiedzialny i nigdy nie zwracałem zakupionego towaru i nie odstępowałem od umowy - po prostu byłoby mi wstyd.
xyz96 - wypisujesz sprzeczne informacje.
2 najbardziej żałosne powody do odstąpienia od umowy na Allegro:
- rezygnuje bo znalazł nieco tańszy - polecam wtedy Caritas- może uda się wysępić coś za darmo
- rezygnuje, bo zakupił 11 przedmiotów p 3,99 żeby mieć darmowa wysyłkę i 9 zwraca
Obaj ida u mnie na CL.
@maxr01 Czy to , że ktoś znalazł tańszą ofertę o kilka zł tańszą może być powodem do odstąpienia od umowy?
Żadnego powodu podawać nie musi, może sobie kliknąć i się po chwili rozmyślić - ma takie prawo.
Ano ma takie prawo.
Tylko teraz wskaż mi takie prawo które nakazuje sprzedającemu przez 24/h na dobę sprawdzać wiadomości. Sprzedawca sprzedał towar i wysłał. Może odczytał e-mail po wysyłce towaru. Dla sprzedających to jest praca. Natomiast tłumaczenie, że ktoś zrezygnował z zakupu, bo znalazł sobie później tańszy (a nie mógł przed zakupem tego zrobić?) i rezygnuje z zakupu czyni z Allegro piaskownicę dla dzieci. Takie podejście do transakcji jest po prostu żałosne, jak i tłumaczenie xyz96.