anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak odsyłania towaru do sprzedawcy za pomocą inpost

Idź do rozwiązania
Client:103767750
#7 Wielbiciel#

Chcę zwrócić produkt. w sekcji zwrotu towaru nie ma funkcji wysyłki inpost. Tylko  samodzielna dostawa, co mam zrobić??

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:103767750 A kupiłeś ze smart? Ile czasu minęło od  odbioru?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:103767750
#7 Wielbiciel#

Przesyłkę otrzymałem w dniu 06.08.22. przywieziony przez kuriera InPost

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:103767750 amerykański sposób pisania daty? Jak nie kupiłeś używając smart to nie masz darmowego zwrotu.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:103767750
#7 Wielbiciel#

błędnie napisany 08.06.2022

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:103767750 kurier inpost nie jest w smarcie, więc o darmowym zwrocie zapomnij 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:103767750 bo pewnie nie udostępnia tego sprzedawca, więc możesz samodzielnie nadać w paczkomacie na adres sprzedawcy z zakładki zwroty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:103767750
#7 Wielbiciel#

jak mam wysłać? przez pocztę lub przez inpost (packomat)? są trudności w zrozumieniu((

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:103767750 możesz na poczcie, ale jak chcesz w paczkomacie też jest taka opcja przez stronę https://inpost.pl/SzybkieNadania/ zaznaczasz sposób dostawy "dom lub firma" 

To bez różnicy jak nadasz zwrot byle dotarł na adres sprzedawcy, możesz na poczcie, możesz w paczkomacie, możesz w punktach DPD itp. 

Tylko nie zapomnij o piśmie w paczce chyba że zwrot zgłosisz przez allegro 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów