anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co z moim zamówieniem

Client:49442907
#7 Wielbiciel#

26 12 2012 zamówiłem półkę ścienną wiszącą i przelałem 137 zł do teraz nie mam żadnej informacji o zakupie tej półki 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49442907 Pisz do sprzedawcy, a nie na forum. Tu go nie ma. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:49442907   Trzeba być wyrozumiałym, wielu po świętach jeszcze dochodzi do siebie.

Przecież dopiero jeden dzień minął, dzisiaj pewnie wyśle.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jaki termin dostawy podał sprzedawca?

Czy półka ma adres wysyłki z Polski, czy z Chin?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdź termin wysyłki, termin dostawy, wszystko masz w zakładce "Moje zakupy" szczegóły.😍

oznacz moderatorów