anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić, kiedy sprzedający nie wysłał towaru i nie ma z nim kontaktu?

mobyyy
#7 Wielbiciel#

-prawdopodobnie pani oszustka - po zakupie 27 grudnia ,zero  towaru i jakiegokolwiek kontaktu-odpowiedzi itp.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

To otwórz dyskusje i ma 24 godz. na odpowiedz: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE, jeżeli nie rozwiąże się problem po 14 dniach oznacz dyskusję jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@mobyyy Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Koniecznie otwórz Dyskusję - https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE. Sprzedająca powinna wysłać Ci opłacony produkt.  

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

mobyyy
#7 Wielbiciel#

Witam -nie ma jej nawet w dyskusji:)  a strona  licytacji dziwnie juz nie istnieje ,  ale to ja popelnilem bład  -zaplaciłem przelewem na konto  ,bo były dwie wysylki -2 licytacje-  i nie chciałem płacic podwójnie za wysyłke .  Chce tylko ostrzec  innych przed  sprzedajaca  [edycja]

oznacz moderatorów

mobyyy
#7 Wielbiciel#

swoja droga to mogłaby byc na  allegro lokalnie  mozliwosc łaczenia zakupu od tego samego sprzedawcy ,bo ciagle sa  kłopoty z tymi wysyłkami  podwójnymi ,potrojnymi  itd...jesli wygra sie wiecej niz jedna licytacje u tego samego  osobnika.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@mobyyy Czy skorzystałeś z opcji Kup teraz czy wyłącznie przelałeś pieniądze bezpośrednio na konto Sprzedającej? 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów