anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można zwrócić zakup na Allegro Lokalnie?

reeneww
#7 Wielbiciel#

Witam,

Zakupiłem na allegro lokalnie produkt który miał być sprawny a nie jest.  Skontaktowałem się ze sprzedającym i powiedział mi żebym zrobił zwrot przez allegro. Jednak nie widzę takiej opcji i z tego co kojarzę przedtem jej nie było. Czy coś się zmieniło i przez allegro lokalne można zrobić zwrot?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Nie można, jeżeli sprzedający się zgadza na zwrot to mu odeślij. Zapewne koszty powrotu będą po twojej stronie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/zwrot-i-reklamacja-to...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#17 Koryfeusz#

.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@reeneww Na Lokalnie nie ma systemowych zwrotów, ale Ty nie zwracasz towaru bez podania przyczyny, tylko w ramach reklamacji z powodu niezgodności z opisem, a więc ktoś wyżej wprowadza Cię w błąd, ponieważ w takim przypadku koszt zwrotu nie jest po Twojej stronie. Koszt odesłania musi Ci zwrócić sprzedawca. Poza tym musi Ci też oddać cenę towaru i koszt wysyłki do Ciebie. Jeśli będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w nim o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

maxr01
#15 Entuzjasta#

Powodzenia...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

reeneww
#7 Wielbiciel#

Obecnie sprzedawca chce zebym mu odesłał paczkomatem przedmiot i on sobie dopiero to sprawdzi i mi zwróci za przedmiot. Nie wiem czy się na to godzić? bo co? wyśle mu a no powie że np. mu co innego wysłałem... więc co w takiej sytuacji robić?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@reeneww Cześć. Jeśli masz obawy przed odesłaniem przedmiotu możesz udokumentować (np. fotograficznie) paczkę z jej zawartością. Jednocześnie zachęcam Cię do kontaktowania się ze sprzedającym przez Dyskusję lub Centrum Wiadomości.  

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ko_alka A możesz mi wytłumaczyć po co tutaj otwierać dyskusję, skoro sprzedający chce rozpatrzyć reklamację i prosi o odesłanie?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@pinsplash W przypadku jakichkolwiek problemów @reeneww będzie mógł poprosić o pomoc Allegro. Oczywiście liczę na to, że sytuacja rozwiąże się szybko i bez konieczności interwencji 🙂 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ko_alka Żebym dobrze zrozumiał - sugerujesz że nawet jeśli jest kontakt i wszystko idzie ok to otwierać dyskusję? Czy na pewno po to jest to narzedzie?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@pinsplash Dyskusja ma służyć rozwiązaniu problemu - jeśli kupujący i sprzedający są w stanie wyjaśnić sprawę bez udziału pracownika Allegro, to bardzo dobrze. Podkreślam jednak, że zawsze z chęcią pomożemy. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Dyskusja może tylko pomóc w rozwiązaniu problemu. Kupujący ma pewne obawy, więc sprzedawca po rozpoczęciu Dyskusji będzie raczej mniej skłonny do kombinacji, a także dowie się od pracownika Allegro, że zwraca także koszty przesyłek w obie strony.

oznacz moderatorów