Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni państwo,
W zeszłym tygodniu zamówiłem produkt z serwisu allegro lokalnie. Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi od sprzedającego. Ponad to środki nie zostały zwrócone. Bardzo potrzebuje tego produktu w miarę szybko ze względu na remont mieszkania i brakującą właśnie tą część. Proszę o reakcje i podpowiedź - jak uzyskać zwrot środków na konto i anulowac to nieprawdziwe zamówienie ?
@KK03, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. W takim przypadku jedną z możliwości jest założenie Sprzedającemu Dyskusji - na Allegro Lokalnie zrobisz to z poziomu tej zakładki. Przy swoim zamówieniu zauważysz komunikat "Problem z zamówieniem".
Sprzedający powinien udzielić odpowiedzi w Dyskusji w ciągu 24 godzin. Jeśli tak się nie stanie, poproś o pomoc pracownika Allegro. Wszystkie prowadzone przez siebie Dyskusje odszukasz w zakładce Dyskusje.
@KK03 Jeżeli sprzedający nie reaguje na próby kontaktu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej domagaj się niezwłocznej wysyłki towaru lub zwrotu pieniędzy. W Dyskusji sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć, a po 24 godzinach wsparcia udzieli Ci tam pracownik Allegro.