anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiona karta - uszkodzona.

Idź do rozwiązania
arek406-71
#7 Wielbiciel#

Witam, kupilem na Allegro lokalnie uszkodzona karte, mianowicie ma ogromne temperatury, przegrzewa sie + sporadycznie podczas wiekszego obciazenia wyskakuja artefakty. 

Napisalem do kupujacego, na drugi dzien po otrzymaniu przedmiotu, ze chce zwrocic przedmiot, dostalem odpowiedz, ze nie przyjmuje zwrotow + zaraz po tym kolejna wiadomosc ze wzmianka o tym, ze niby sprzet jest w 100% sprawny (tylko winny sie tlumaczy.)

Czy jest sposob, by allegro cos w tej kwesti wskoralo? Bo w tej chwili nie wiem co mam robic, a na pewno nie zostawie tak tego. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Zaczynasz dyskusję przez Allegro(nie tam jakieś prywatne kontakty), reklamujesz towar z tytułu rękojmi: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE możesz także po 14 dniach od zakupu złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów
arek406-71
#7 Wielbiciel#

Ale to jest prywatny sprzedawca, wiec z tego co mi wiadomo nie obowiazuje go rękojmia.

 

PRZEZ PRZYPADEK zaznaczylem, ze ta odpowiedz stanowi rozwiazanie, jednak wciaz nie wiem jakie kroki teraz podjac.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@arek406-71 Kliknij ponownie rozwiązanie w tej odpowiedzi, którą zaznaczyłeś przez przypadek, wtedy rozwiązanie zostanie zdjęte.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@arek406-71 Jeżeli prywatny sprzedający nie napisał w aukcji, że wyłącza rękojmię, rękojmia go obowiązuje i trwa 2 lata. Prywatny sprzedawca może nie przyjmować zwrotów BEZ PODANIA PRZYCZYNY, ale zwroty w ramach reklamacji z rękojmi musi przyjmować, o ile reklamacja jest zasadna. Najlepiej otwórz spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w nim zgłoś reklamację. Określ wady towaru i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Po 24 godzinach do sporu włączy się pracownik Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który Ci pomoże.

Gdyby jednak spór nie przyniósł rozwiązania, zakończ go po 14 dniach jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów